IdejaX е национално натпреварување во креативност, а на фестивалот Денови на комуникации во ново отворената категорија Craft наменета за дизајнерите, дигиталците и продукциските куќи се остварени одлични резултати
На фестивалот Денови на комуникации во Ровињ се доделени престижните награди IdejaX. Гранд при освои агенцијата Studio Sonda за проектот Piquentum Sv. Vital 12/13/14 – Колекција преку која зборува природата во категоријата дизајн (Craft). Наградата за агенција на годината ја освои агецијата BBDO Загреб, додека за огласувач на годината е прогласена Заграбска пивара.
IdejaX е национално натпреварување во креативност во Хрватска на кое веќе со години успешно се натпреваруваат како големи, такаи мали агенции со своите кретивни идеи и маркетинг проекти за кои можат да освојат златни, сребрени и бронзени награди. Треба да се напомене дека во новоотворената категорија Craft наменета за дизајнерите, дигиталците и продукциските куќи се остварени одлични резултати.
Проекти кои се наградени со златна награда IdejaX во категоријата Craft се:
- Хрватски Телеком и агенцијата BBDO Загреб за кампањата Doživi više во категоријата Филм
- Загребска пивара и агенцијата BBDO Загреб во категоријата Филм за кампањата Ostajemo di smo
- Вински подрум Buzet и агенцијата Studio Sonda во категоријата Дизајн за кампањата Piquentum Sv. Vital 12/13/14-Колекција низ која зборува природата
Во категоријата Media Neutral, добитници на златни награди IdejaX се:
- Загребска пивара и агенцијата BBDO Загреб во категоријата Алкохолни пијалоци за кампањта Ostajemo di smo
- Pipi Beverages и агенцијата Imago Ogilvy во категоријата Безалкохолни пијалоци за кампањата Pipi Osijek
- Сојуз на извидници на Хрватска и агенцијата Imago Ogilvy во категоријата Општествени акции за кампањата Boranka
- hr/CARNET и агенцијата Señor во категоријта Општествени акции за кампањата Veliki hrvatski naivci
Сребрена награда во категоријата Craft освоија:
- Во категоријата Digital, Njuškalo и агенцијата Švicarska за кампањата Kratke priče za dugo pamćenje
- Во категоријата Film, Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey за кампањата Dobro
- Во категоријата Dizajn, CHR Eko-projekt и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey за кампањата Betonska knjiga
Во категоријата Media Neutral добитници на сребрени награди IdejaX се:
- Во категоријата Алкохолни пијалоци, Heineken Хрватска и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey за кампањата Hit s Višnjom
- Во категоријата Алкохолни пијалоци, Загребска пивара и агенцијата BBDO Загреб за кампањата Žuja za tate
- Во категоријата Безалкохолни пијалоци, Pipi Beverages и агенцијата Imago Ogilvy за кампањата Pipi razglednice
- Во категоријата Туризам, култура и слободно време, Градска книжарница Пореч и агенцијата Studio Sonda за кампањата Vrati sebe u knjižnicu
Бронзена награда IdejaX во категоријата Craft освоија:
- Во категоријата Филм, Хрватски Телеком и агенцијата McCann Загреб за кампањата Rollover
- Во категоријата Дизајн, Pipi Beverages и агенцијата Imago Ogilvy за кампањта Pipi razglednice
- Во категоријата Дизајн, hr/CARNET и агенцијата Señor за кампањта Veliki hrvatski naivci
- Во категоријата Дизајн, Mireldy и агенцијата Agency за кампањата Drap.Agency Rebranding
Добитниви на бронзена награда во категоријата Media Neutral се:
- Во категоријата Алкохолни пијалоци, Heineken Хрватска и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey за кампањата Korner
- Во категоријата Телекомуникации, Хрватски Телеком и агенцијата McCann Загреб за кампањата Grašak/Golać
- Во категоријата Телекомуникации, Iskon Internet и Señor за кампањата Nazovi Ninu
- Во категоријата Корпоративни комуникации, Adris Grupa и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey за кампањата Testirani na izazove
За повеќе информации за фестивалот Денови на комуникации, посетете ја официјалната страница: www.danikomunikacija.com