• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Бојан Мусулин на Direct Media Академија: Револуција на музичкиот бизнис

15/05/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Музичката индустрија дејствува како спонтана сила која се развива под неразбирливи правила за вкус. Но, дали е тоа така? На Direct Media Академијата, која ќе се одржи од 28 до 30 мај во Мадленианум, Бојан Мусулин, директор за дигитална дистрибуција во IDJDigital, ќе ни открие како  IDJ изгради еден од најпрепознатливите медиски брендови во регионот. Како се создава критична маса на публиката, како се создава и одржува имиџот и како се избира  содржината – ова се само некои од прашањата на кои ќе одговори Бојан во рамките на модулот Медиуми.

    1. Вашето предавање на Direct Media Academy се занимава со револуцијата на музичкиот бизнис. Кои се клучните моменти што ја обележаа оваа револуција и што допрва нè  очекува?

    Би рекол дека префрлањето на мобилни уреди е феномен кој е во тек и во кој имаме среќа да присуствуваме. Во последните неколку години, сите индустрии мораа да го адаптираат својот бизнис на еден нов модел, кој е мобилен. Нè очекуваат хипер персонализирани искуства во секој сегмент од нашиот, сè повеќе онлајн живот. Во смисла на конкретни решенија и масовна дигитализација, ќе биде неопходна синергија помеѓу различни индустрии, првенствено креативни и ИТ.

    1. Што учесницте на модулот Медиуми ќе имаат можност да слушнат на вашето предавање?

    Ќе зборуваме за тоа како IDJ го изгради својот препознатлив бренд, што стои зад тоа и ќе направиме една анализа на клучните потези кои се одговорни за она што денес го правиме како компанија. Ќе влеземе во анализа на екосистемите на дигиталните сервиси како што се Spotify, Apple Music, Deezer и YouTube. Ќе објасниме што значи да се биде Artist, Label, Distributer или YouTube креатор денес, и како се заработува од содржината на Интернет. Покрај тоа, ќе зборуваме за креативни и флексибилни бизнис модели кои ги следат тековните промени на пазарот, како и за скалабилност и диверзификација на брендот.

    1. На што конзументите на музика денес посветуваат најголемо внимание? Како ќе се слуша музика за десет години?

    Во ваков заситен пазар каков што имаме денес, начин да се сврти вниманието на некој дефинитивно е силна и визуелната естетика, како и автентична и оригинална содржина. Во однос на пласманот на содржини, контекстот е многу важен. Музиката се конзумира денес на многу начини: Streaming, Downloads, CD & Vinyl и секоја од овие публика сака поинакво искуство. Иднината е на страната на дигиталот, но верувам дека сегментот на Live music секогаш ќе опстои. Убеден сум дека иднината е интерактивна и “on demand” , и јас би сакал да видам влез на VR и on-demand технологијата во сегментот на live music и interactive TV.

    1. Дали денес во светот на музичкиот бизнис повеќе се преферира висока продукција отколку автентични изведувачи?

    Постојат различни начини да се привлече вниманието кон себе, но кога навистина го правите тоа и ги добиете своите 5 минути, мора да понудите интересни содржини, искреност и емоции. Ако не стоите зад она што го правите, публиката ќе го забележи тоа. Многу е важно музичкиот изведувач да создаде заедница околу него, бидејќи тоа е патот до верните фанови кои се враќаат. Значи, би рекол дека автентичноста и комуникацијата со фановите се најважниот фактор, како и константниот креативен резултат. Постојат примери на вирални клипови снимени само со мобилен телефон, но кои ја гаѓаат својата целна група право во центарот. Високата продукција не може да го замени недостатокот на талент и дефинитивно може да го подобри ефектот ако основата е добра.

    1. Што опфаќа зборот “комуникација” во музичкиот бизнис? Кои нејзини сегменти и дисциплини денес, се најважни за еден успешен музички проект?

    За овој бизнис, најважно е да се запрашате:

    На кого се обраќам?

    Кога знаете на кого се обраќате, тогаш треба да направите истражување и да знаете како да го направите тоа. Секоја субкултурна група, ниша или таргет има свој уникатен јазик со кој доколку умеете да зборувате, сте дошле до суштината на успехот. Ако комуницираме со релевантната група на нивниот јазик, успехот е гарантиран, бидејќи на овој начин се прави длабока конекција со брендот.

    За мене, добар проект е оној во кој од моментот на настанување на идејата до готовиот производ ништо нема да се изгуби. Таа идеја е импулс кој е носител на целиот проект. Во таа смисла, многу е важно креативните тимови да имаат одлично меѓусебно разбирање за различните вештини вклучени во секој проект. Во таа смисла, соработката на уметничкиот директор, копирајтерот, дизајнерот и тимот за односи со јавноста ја гледам како неразделна целина која мора да чука како едно срце. Во однос на бизнисот, многу е важно како комуницирате со клиентите и со другите компании. Прилагодувањето на тонот на комуникација на социјалните мрежи, во е-мејловите или њуслетер комуникацијата е процес кој всушност е постојан fine-tuning начин на обраќање и поставување прашања.

    1. Кои квалитети и вештини треба да ги поседува еден маркетинг, адвертајзинг или комуникациски професионалец во новата ера на комуникација?

    Луцидност, убедливост и креативното решавање на проблемите се основните работи од кои сè започнува. Лидерот мора да биде способен да го инспирира и активира секој кој е вклучен во проектот. Во однос на адвертајзингот, културолошката компонента во комуникацијата можеби е најрелевантна работа. Исто така, комуникацијата не смее да биде еднонасочна, туку е важно да слушме и да постои дијалог и искуство на интеракција.

  1. Вашите котизации обезбедете ги на време на  www.directmediacademy.com

  2. За Бојан Мусулин

    Бојан Мусулин се наоѓа на чело на компанијата IDJDigital, а со своите склоности, интереси и вештини стигна до позицијата на директор за дигитална дистрибуција и дигитални платформи. Содржината и нејзиното пласирање се негова голема страст, а иновациите во оваа област се негова мотивација кон нови методи и технологии во струката. Од 2013 година работи во компанијата IDJVideos , а досега има работено на проекти за дистрибуција и пласман на содржина, развој на дигиталната дистрибуција IDJDigital, лансирање на телевизија IDJTV, развој кориснички dashboard за клиенти IDJDash, развој на повеќе апликации и веб-сајтови.

    Негова специјалност која ја има совладано на ниво на црн појас во карате, се дигиталните платформи YouTube, Spotify, Apple Music, iTunes како и платформите за маркетинг содржини Google AdWords, Facebook и Instagram. Инаку, Бојан Мусулин е дипломиран инженер за аудио видео технологија и е сопственик на издавачка куќа, ангажиран на бројни музички проекти во чија организацијата ужива неизмерно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.