• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

McCann Talks: “ Мобилните телефони ја вратија моќта во рацете на потрошувачите”

21/06/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Џејми Пејт, Global Head of Retail Strategy во McCann Woroldgroup, заедно со колешката Мари Коропиш, минатата недела одржаа низа работилници со тимовите во агенциите McCann, UM и Drive. Џејми поседува повеќедецениско искуство во работа со клиенти од доменот на малопродажбата, познат е по работата на наградените кампањи за компанијата Алди. Во разговор со Катарина Прибичевиќ, директор за стратешко планирање во агенцијата McCann Белград, Џејми открива како ја гледа иднината на малопродажбата, на кој начин дигитализацијата влијае на потрошувачите, но и кои совети би им ги споделил на младите кои сакаат да се занимаваат со адвертајзинг.

  1. Според твоето мислење, кој е идниот формат на малопродажбата?

Тоа ќе биде формат кој ќе ја зголеми употребата и потенцијалот на сите малопродажни средства на еден бренд. Со други зборови, на потрошувачите ќе им биде понудено сè што им е потребно за да го добијат посакуваното искуство во трговијата, било да се тоа физички или дигитални платформи. И ќе го покриваат целиот “пат на купување” за било која категорија да се работи.

р е к л а м а
  1. Како дигитализацијата влијае на промените во процесот на купување? Што можеме да научиме од Кина?

Кина не доведе до сосема поинаков начин на осмислување на улогата на “продажната инка” (на пример, од ангажирање, до разгледување, а потоа купување), како и за патувањето на потрошувачите. Се покажа дека можете да го градите вашиот бренд низ целата продажна инка, а не само на врвот и дека е-купувањето може да игра подеднакво важна улога како и физичката продавница. Кина, исто така, ни покажа дека патувањето на потрошувачите повеќе не е линеарно и дека дигиталот игра централна улога во начинот на кој потрошувачите сега управуваат со овие патувања.

  1. Кои трендови влијаат на промените на однесувањето на потрошувачите?

Мобилни телефони променија сè и продолжија да го прават тоа – ја вратија моќта назад во рацете на потрошувачите, им дадоа можност да знаат повеќе, да понудат повеќе и да споделуваат повеќе – и тоа нема да се промени. Сите трговци треба да размислуваат за тоа како да започнат свој бизнис во оваа примарно мобилна средина.

  1. Од година во година кај нас гледаме позитивна промена на трендот кога се работи за здравата исхрана. Кои се новите потрошувачки трендови кога станува збор за исхраната?

Рамнотежата ќе биде клучна – балансирање на здравјето со уживање, количината на растителна храна со месо и голема вредност на етичката и одговорната набавка на храна и производство. Оние продажни синџири и брендови кои им помагаат на луѓето да го постигнат тој баланс се оние кои ќе победат.

  1. На крај, дали можеш да ни споделиш со нас кои се клучните особини на еден добар стратег? Што би ги советувал младите адвертајзери кои влегуваат во овој свет?

Сакогаш на новите стратези им ги давам овие пет совети кога почнуваат да работат – се надевам дека ќе им помогнат :-)

  • Не бидете арогантни и обидете се секогаш да бидете најпаметната личност во собата
  • Слушајте повеќе, зборувајте помалку
  • Обидете се секогаш да го засновате своето размислување на докази
  • Пуштете ги своите идеи и прифатете ги другите
  • Бидете љубипитни и заинтересирани за сè
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.