Со 200 милиони копии распределени секоја година, каталогот ИКЕА е веројатно една од најчитаните „книги“ во светот. Со оглед на тоа што троши 70% од својот годишен буџет за маркетинг на каталогот со 324 страници, Икеа сака да обезбеди дека е каталог за 2020 година нема да помине незабележано.
За да го означи започнувањето на каталогот во 2020 година, ИКЕА Обединетите Арапски Емирати, Египет, Катар и Оман го позиционираат како „Книга која ќе ви го промени животот“.
Каталогот на ИКЕА веќе долго време претставува извор на инспирација за преуредување на просторот за живеење. Но, што ако тој исто така ги содржи сите тајни за тоа како да го доведете во ред целиот ваш живот, вклучувајќи ги врските и несигурностите?
Токму до вакво откритие доаѓа еден човек во незавидна позиција по име Али во новата реклама на брендот за мебел, дело на агенцијата Memac Ogilvy од Дубаи.
Со помош на каталогот на IKEA, Али станува инспирациски гуру за луѓе кои се соочуваат со најразлични предизвици во животот.
Како што изменува времето и се доближуваме до 2020 и новиот годишен каталог на IKEA, можеме да очекуваме дека примерот ќе го следат и други агенции од различни пазари ширум светот.