• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Од хипици до гуруа на луксузни брендови – Жан Клод Бивер го отвори Weekend Media Festival

20/09/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најголемиот регионален фестивал на комуникациите Weekend Media Festival во Ровињ, Хрватска, го започна своето 12-то издание со предавање на Жан Клод Бивер, предводник на луксузните брендови Tag Heuer и Hublot и еден од најистакнатите светски бизнисмени. За него се вели дека сé што ќе допре претвора во злато. Доколку го прашате Жан Клод Бивер која е формулата за успешно водење на премиум брендови, ќе ви каже дека во сé што работите треба да бидете први, различни и единствени. „Конфучиј еднаш рекол дека само мртва риба плива со струјата. Не сакам да бидам мртва риба. Треба да се движите во спротивен правец. Бидете први, различни и единствени и така никогаш нема да бидете мртва риба,“ истакна Бивер.

Токму тој пристап бил клучен за некои од неговите најголеми бизнис успеси. Во време кога швајцарската индустрија за часовници била пред колапс, со голем број на невработени часовничари и пазар на кој сé подостапни и поприфатени биле ефтините кварцни механизми, Бивер понуди решение.

р е к л а м а

Преку соработката со Светското првенство во фудбал FIFA World Cup и фудбалските клубови, како и соработката со познати личности како Синди Крафорд, Махаел Шумахер и Пирс Броснан како бренд амбасадори, индустријата за луксузни часовници се промени од темел. Конкуренцијата тогаш се поврзувала со спортови како голф и поло, а Бивер одлучил да биде уникатен.

„Морате да одите на другата страна. Фудбалот беше таа област за нас и го сфативме како шанса да бидеме први, единствени и различни,“ нагласи Бивер. Резултатите не изостанаа, парадигмата за часовничарската индустрија беше променета засекогаш.

„За успех е важно да имате визија, како да знаете дека луѓето мора да бидат на прво место. Секогаш сум верувал дека треба да сум опкружен со луѓе подобри од себе. Тие луѓе со кои започнав да работам во 1979 година се истите луѓе кои работеле на сите пет брендови. Мојата работа не е работа, туку страст, живот, уживање, емоција, семејство, сé,“ посочи Бивер.

Tри работни принципи се клучни за Жан Клод Бивер – споделување, простување и почит. „Делам сé што имам – своите грешки, искуства и успеси. Кога сте страстни, својата страст сакате да ја споделите со другите. Споделувањето ве збогатува. Најголемото богатство е токму во споделувањето со другите. Важно е да простувате грешки бидејќи секоја грешка ве води поблиску до успехот. Но, никогаш не треба да ја повторувате истата грешка два пати бидејќи тоа значи дека не учите. Доколку се однесувате со почит спрема другите, простувате грешки и споделувате со луѓето, тие ќе почнат да се чувствуваат удобно, како дел од семејството,“ нагласи Бивер.

За себе вели дека отсекогаш бил хипик, но дека и сé уште е. „Денес се облекувам поинаку, но никогаш не сум го изгубил тој мајндсет. Ги почитувам луѓето, мирот, животните и давам љубов. И понатаму верувам во тоа. Како што светот се развива, толку сум посигурен дека мораме да се вратиме кон тие вредности. Дваесеттиот век е најдраматичниот во човечката историја. Никогаш немало поголеми катастрофи. Имавме две светски војни, со безброј други помали и поголеми конфликти. Тука е и загадувањето на морето, воздухот, водата. Верувам дека новите генерации ќе бидат поинакви. Мораме да ја спасиме планетата за да ги спасиме луѓето. Денес сите треба да бидеме хипици. Мир и љубов е сé што ви е потребно,“ истакна Жан Клод Бивер од Ровињ.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.