Пред преполната, најголема сала на Weekend Media Festival во Ровињ, Хрватска, по седми пат беа доделени SoMo Borac наградите кои ги препозаваат најдобрите дигиталните кампањи во регионот. Оваа година биле пријавени скоро 130 кампањи во 9 категории, а беа оценувани од жири составено од експерти од најдобрите агенции во регионот.
„Многу нé радува што оваа година забележавме голем раст во категоријата SoMo Tech и што новата категорија One-Hit Wonder имаше голем број на пријавени кампањи. Категоријата SoMoTech покажува како сме научиле паметно да интегрираме сé што технологијата нуди во комуникациските стратегии, а One-Hit Wonder покажува дека секој пост, во секој ден е важен. И дека треба да влегуваме во т.н. stream комуникација,“ истакна Ружица Врдољак Личина од организацијата на SoMo Borca.
Победниците и финалисти се:
Категорија “SoMo Tech”
Agencija 101 – Porsche Slovenija, бренд Volkswagen (VW run for your light) – Победник
Švicarska – Njuškalo (Njuškalo: Kratke priče za dugo pamćenje)
Drive Beograd, McCann Beograd, Universal Media Beograd (fARytale Journey) – The Coca-Cola Company
Категорија “SoMo App”
Flow 404 – Erste&Steiermärkische Bank (KEKS Pay) – Победник
Bruketa&Žinić&Grey, Human, MediaCom (A1 Lappsus) – A1 Hrvatska
Drive Beograd, McCann Beograd, Universal Media Beograd (fARytale Journey) – The Coca-Cola Company
Категорија “SoMo Web”
Netgen, Locastic – A1 Hrvatska (Tomato.com.hr redesign) – Победник
Drive Beograd, McCann Beograd (#StayClean) – Exit фондација
Human interaction company (Diners Club Hrvatska Web Redesign – https://www.diners.hr) – Erste Card Club
Категорија “One-Hit Wonder”
Agencija 101 (Union’s d.glass) – Pivovarna Laško Union – Победник
404 (Sprite Icy Cactus) – Coca-Cola
Luna \TBWA (Laško Christmas sweater) – Pivovarna Laško Union
Категорија “SoMo Social”
AMM / Narodni (Narodni – Viber kampanja stickeri koje gledaš i slušaš) – Narodni – Победник
Saatchi&Saatchi Croatia (Jana – Deepest Instagram Profile 2) – Jamnica d.d.
Agencija 101 (Bagel Superstar) – Petrol, Slovenska energetska družba
Категорија “CM godine”
Jura Pruša, 404 – Победник
Ana Marija Tomašić, BBDO Zagreb
Hana Godina, Agencija 101
Категорија “Digitalni mix”
Drive Beograd, McCann Beograd (#StayClean) – Exit fondacija – Победник
Fullhouse Ogilvy (Intarifa – digital launch kampanja) – Vip mobile
Communis (Svaki put po tvojoj meri) – Air Serbia
Категорија “SoMo content”
Imago Ogilvy (Spomenik neisklesanom tijelu) – Pipi Beverages – Победник
Pristop (PawsToy) – Horjul, Dog shelter
Fullhouse Ogilvy (Čet intervjui) – Vip mobile
Категорија “Somoritanac”
Imago Ogilvy (Boranka) – Savez izviđača – Победник
Pristop (The “Stolen” Sex Tape) – Onkoman, Slovenian Oncological Society for Men
McCann Beograd, Flexis Beograd (Beba bira gde) – The Coca-Cola Company, Rosa voda