После официјалното објавување, новото лого на Олимписките игри 2024 во Париз наиде на пофалби, но и на потсмев, особено на социјалните мрежи
Според организаторите, логото ги комбинира симболите на спортот, Олимпијадата и Франција. Авторите комбинираа приказ на олимпискиот пламен, во внатрешноста на златниот медал и косата и усните на Маријана, француска револуционерна икона и национален симбол на Француската Република.
Меѓутоа, имаше и некои кои сметаа дека новото лого ќе биде посоодветно за реклама на фризерски салон или сајт за запознавање.
Логото, кое ќе биде исто како за Олимписките, така и за Параолимписките игри, се изработуваше повеќе од една и пол година, а официјално беше пред една недела.
Новиот дизајн е сосема различен од разнобојната Ајфелова кула која се користеше како мотив кога Франција се кандидираше да биде домаќин на Игрите во 2024 година.
Организаторите велат дека избрале три „едноставни и моќни“ симболи. Златниот медал претставува „потрага по извонредност“, додека пламенот ја рефлектира „уникатната енергија“ на Игрите.
Сликата на Маријана е инкорпорирана како потсетник дека Олимписките игри 2024 година се отворени за сите, но и во знак на признание за сите спортисти кои учествуваат во нив, додаваат официјални лица.
Ликот на Маријана треба да потсети на уште еден важен историски податок, имено дека жените за прв пат учествуваа на Олимпијадата во Париз во 1900 година.
Натписот „Париз 2024“ е направен во фонт во арт-деко стил, кој беше доминантен уметнички правец кога Париз последен пат беше домаќин на овој спортски настан, во 1924 година.
„Комбинацијата на златниот медал, олимпискиот пламен и Маријана ги спојуваат вредностите, историјата и француското влијание што ќе ги направат овие Олимписки игри навистина посебни. Верувам дека овој иновативен дизајн брзо ќе биде препознаен низ целиот свет и ќе биде убава визит карта за Олимпијадата во Париз 2024 година“, вели претседателот на Координативната комисија на Меѓународниот олимписки комитет.
Но, новото лого е дочекано и со многу хумористични коментари на социјалните мрежи.
Некои корисници напишаа дека новиот дизајн повеќе личи на модерна, шик Парижанка отколку на Маријана, додека други веруваат дека инспирација било логото на популарната апликација за запознавање Tinder.
Една од најчестите шеги околу новото лого беше тоа што изгледа како реклама за фризерски салон или производ за нега на коса. За другите, тоа повеќе личи на емотикон или лик од цртан филм.
Како што потсетува БиБиСи, ниту дизајнот на логото на Олимписките игри во Лондон во 2012 година ништо помалку не беше исмејуван бидејќи беше претставен во 2007 година.