• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WebSummit 2019, Lisbon Portugal – Ера на дигитална трансформација

20/11/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Наташа Божиновска Миркова, Директор на Represent Communications Скопје

Да се биде дел од еден настан како што е #WebSummitLisbon со преку 70,000 посетители од целиот свет, повеќе од 1,200 предавачи и преку 2,500 новинари, каде родовата еднаквост е застапена со 46.3% од сите присутни да бидат жени во денешно време кога тоа е сеуште борба, секако дека е привилегија. Да се биде дел од настан каде се споделуваат најновите трендови и очекувања во дигиталниот свет за следната 2020 година е исто така предност која ќе ми биде чест да ја споделам. Оваа година, Represent Communications беше присутен со тим од 6 луѓе на ниво на систем.

р е к л а м а

Самиот факт што овој настан има капацитет да прими преку 70,000 посетители и преку 1,200 предавачи укажува на големината на Самитот и секако, предавањата кои беа на дофат. На самото отворање на настанот се вклучи Едвард Сноуден директно од Русија преку видео линк каде зборуваше за тоа дека најважните институции во општеството се сметаат за помалку важни одошто навистина се. Дигиталната трансформација, како тема на овој Самит ја долови својата важност преку најразлични примери и предавачи каде разбравме дека силата на дигиталната трансформација доколку ја адаптираме соодветно во нашето работење, може да претставува револуција за нашата работа.

За дигиталната трансформација зборуваме веќе извесен период последниве години. Важноста и имплементацијата на истата во нашата индустрија е повеќе од потребна. Подемот со инфлуенсерите кои работат за различни брендови е очекуван, бидејќи тие всушност креираат содржина и на тој начин комуницираат со публиката, изјави Ијан Сомерхалдер, познат актер кој е директно вклучен во креирањето на содржини за различни компании. Неговиот осврт на прашањето дали ќе биде возможно да се изгради нов бренд, имајќи во предвид колку се социјалните медиуми преплавени со секакви брендови и производи, одговорот го насочи во правец на тоа дека, тоа што ќе ги издвојува новите брендови или производи помеѓу останатите ќе биде развивањето на  “live experiences” во форма на кратки видеа или анимации кои ќе бидат привлечни за преглед. “Автентичност, искреност и солидна фреквенција на квалитетна содржина која луѓето ќе ја ценат. Совршенството е најголемиот непријател на доброто на каналот YouTube” се зборовите на Ијан Сомерхалдер во однос на очекувањата за следната година. Во однос на стратегискиот поглед на бизнисот, за него претставуваат 3 клучни столбови, односно Луѓето, Животната средина и Профитот – консументите не сакаат ништо помалку од тоа. Бизнисите кои ќе опстанат ќе мораат да ги следат овие три принципи за да егзистираат.

Иднината на инфлуенсерите повторно се наоѓа во фокусот преку импактот на социјалните медиуми. Премногу ликови, премногу следбеници од кои сериозен процент и вештачка интелигенција. Ако минатата 2018 година во светот постоеле околу 4 милиони инфлуенсери, оваа година таа бројка е искачена на 9 милиони глобално што претставува многу тешка задача за компаниите да го изберат најдобриот според потребите. Она што ќе прави дистинкција помеѓу добрите и подобрите ќе биде повторно креирањето на содржина доволно атрактивна за паметење и привлекување внимание, и секако за понатамошно споделување. Потребата за поврзување со целната публика ќе се заснова на апсорбирањето на потребите на истата и креативноста која ќе се произведе за поголема интеракција. Зголемувањето на бројот на инфлуенсери кои работат со брендови значи креирање на содржина и директна комуникација со целната публика. Како добар пример беше посочена приказната на Walt Disney како компанија која има директен пристап до својата публика преку креирањето на содржини доволно атрактивни за нивните следбеници и секако, за општата јавност. Тие знаат како да искреираат добри приказни кои ќе бидат доволно атрактивни и видливи за општата публика, а со тоа да ги продадат своите производи ширум светот. Тие градат релација со целната публика на долги стази.

Во поглед на социјалните медиуми, истата приказна се пресликува и таму. Не е доволно да се има брендирана страница или да се плати спонзорирана кампања. Потребна е содржина доволно атрактивна, а не тоа што ние мислиме дека е адекватно. Социјалните медиуми всушност се третираат како “стан под кирија” во кој се вложува на краткорочно за да се добие моментална визибилност. Она што е иднината е всушност креирање на свој медиум преку добра содржина, а следствено на тоа и сообраќај од целната публика. Социјалните медиуми ќе се користат исклучиво за “push” ефектот и стигнување до потребните конзументи на пократкиот пат. Сепак, на долги стази она што се очекува е сопствен медиум за комуникација со содржина на дневно ниво која би се унапредувала со директен пристап за комуникација, креирање на навика за посета и развој на апликација за директна комуникација.

Употребата на апликациите е во постојан раст и денес завзема 55% од сите онлајн трансакции. Статистиките укажуваат на тоа дека пенетрацијата на апликациите е моментално 3 пати поголема од користењето на пребарувачите. Доколку брендовите не се адаптираат и комуницираат со своите конзументи на овој начин, растот на употребата на паметните телефони, а со тоа и апликациите нема да биде добра вест за нив.

Дигиталниот предизвик вели дека технологијата константно се менува и еволуира на начин потребен за следбениците, а шансите за монетизирање на содржината ќе значи делумно и експериментирање. Во превод, напаѓање на дигиталните платформи повторно со креирање на уникатна содржина (unique content) наменета за широката публика како би се освоиле повеќе следбеници, а подоцна пласирање на содржина со едукативен карактер наменета за конкретната целна публика. Очекувањата за дигиталните платформи и нивното користење за следната 2020 година се најмногу во правец на Instagram stories, TikTok & Pinterest, YouTube видеа. Содржина во форма на видео и анимација, доволно едноставна за преглед, без потреба од читање. Во продолжение, статичните банери ќе имаат континуиран пад во атрактивноста за разлика од напредните динамични банери кои веќе ги надминуваат статичните банери за 5 пати.

Претставник на The New York Times зборуваше за Storytelling and brands. Поентата во пристапот е детектирање на соодветна приказна за раскажување и начинот на кој истата ќе се пренесе. Да не се презентира брендот како протагонист во приказната, туку фокусот повторно да остане во поглед на очекувањата и потребите на целната публика на начин кој ќе го разберат и запаметат. “Не ги приморувајте децата да јадат сирова брокула или домат. Тие тоа не сакаат да го конзумираат. Најдете начин како да им го дадете истото во форма прифатлива за нив. Направете им смути, тие ќе го примат тоа на различен начин, како сок, а не како зеленчук од кој упорно бегаат”.

Големите компании со полна пареа креираат содржина и упорно повторуваат “Content is the King”. Дизајнот на содржините најчесто е инклузивен и флексибилен со различни точки на интерес. Приказните треба да имаат фокус на дигитална асистенција и глас разбирлив за широките маси бидејќи очекувањата се во 2021 година употребата на паметните телефони да завзема 72.9% од вкупната е-трговија.

#WebSummitLisbon беше збир на многу посетители од различни индустрии меѓутоа заклучокот за нашата, од сите панели, дискусии и предавања кои ги посетивме беше ист – Иднината е во сопствената содржина која ќе дава континуирано резултати на долги стази. Кампањската комуникација со потенцијалните купувачи е краткотрајна. Не инвестирајте погрешно!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.