Кока Кола ја враќа позната маркетинг кампања “Holidays Are Coming” и годишната турнеја со камиони
Кока Кола ја започнува својата најголема божиќна кампања со досега најголем буџет за медиуми и го фаворизира својот традиционален фокус на Божиќниот камион, како и нова глобална реклама.
Новата реклама на Кока Кола „Holidays Are Coming“ ќе прикажува иста музика и визуелни материјали какви што се користеа претходните години, заедно со неколку нови сцени. Кампањата, исто така, ќе се води преку надворешни, дигитални и социјални медиуми, со голем број на нови партнерства кои насочени кон заживување на класичната кампања.
Активацијата вклучува голем број караоке преземања на Piccadilli Lights со цел уживање во омилените Божиќни песни на потрошувачите во текот на сите 90 минути. Тие ќе бидат придружени со хор, кој ќе создаде празничен сингл со публиката.
Директорот за маркетинг на Кока Кола во Велика Британија и Ирска, Крис Робенс, вели: „Оваа година избравме култна и многу популарна кампања и ја направивме поголема од кога било со тоа што ги вративме елементите што луѓето ги сакаат и додадовме нови партнерства, активности и специјални моменти кои ги оживеавме на многу нови начини, кои се надеваме дека нашите постојни и нови фанови ќе ги обожаваат. “
Кока Кола годинава лансира и глобална реклама, за која компанијата вели дека „ќе не потсети дека постојат повеќе работи што не обединуваат отколку што нè делат“.