• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како еволуирале логоата на некои од најпознатите светски брендови (Прв дел)

14/01/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Логото на компанијата е клучна точка за дефинирање и препознавање на еден бренд, така што дизајнот на логото е процес кој секогаш се планира и развива во фази. Различни слики, форми, фонтови и бои се користат и комбинираат многу внимателно, во зависност од областа во која се развива компанијата. Логото е личен печат на секој бренд, начин на комуникација и можеби најважниот маркетинг адут, бидејќи е уникатно и препознатливо.

Она што е интересно за многу од најпопуларните логоа е тоа што тие не се фокусираат на еден ист елемент за да генерираат популарност на брендот. На пример, “Мекдоналдс“ користи боја и форма, „Епл“ се потпира на сликата, а логото на „Кока кола“ се фокусира на фонтот. Компаниите кои се занимаваат со ИТ или други современи технологии најчесто ја користат сината боја, прехранбената индустрија се ориентира кон црвена боја, итн…

р е к л а м а

Во продолжение погледнете како еволуирале логоата на некои од најпознатите светски брендиови:

  1. Apple

Првото лого на Apple кое е дизајнирано во 1976 година од страна на Рон Вејн, е слика на Исак Њутн како седи под легендарната јаболкница. Набрзо ова лого било заменето од дизајнерот Роб Јаноф со „јаболково виножито“, сега веќе добро познатата силуета на загризано јаболко со бои од виножито, а било дизајнирано со гризнато јаболко за да не се помеша со цреша. Поедноставувањето продолжува до едноставната црна силуета на јаболкото сè додека не се достигне модерното еднобојно лого.

  1. BMW

Сите ние го препознаваме познатиот бренд на автомобили БМВ, но малкумина знаат какво е скриеното значење на неговото лого. Кружното сино-бело лого на BMW или roundel настанало од кружното лого на компанијата Rapp Motorenwerke (производител на германски воени авиомотори) и оттогаш се развива и комбинира сината и белата боја кои ги претставуваат боите на баварското знаме. Логото на BMW што се користи и денес е создадено во 1917 година, а претрпело минимални промени со текот на годините, особено во фонтот.

Кружното лого прикажува пропелер на авион во движење додека сината боја го симболизира небото, така што белите перки го пресекуваат на синото небо.

  1. Canon

Првичното оригинално лого на Канон е толку атипично и ја отсликува будистичката божица на милоста што седи во лотосов цвет и опкружена со пламен. Следното лого го следи името на линијата “Kwanon” како што тогаш се нарекувал овој бренд. Името подоцна е сменето во Канон, а следствено на тоа се менува и логото во неговата сегашна форма –  испишано во црвена боја.

  1. Coca-Cola

Кока Кола е една од компаниите чие лого има долга историја. Наспроти повеќето идеи за нејзиното лого, неговата прва верзија во 1886 година не беше напишана во неговиот тековен фонт. Подоцна, Кока Кола започна со користење на познатиот фонт попознат како Спенсериан скрипт (англиски: Spenserian script) кој бил создаден во средината на 19 век и бил доминантна форма на ракопис во САД во овој период. Со исклучок на една промена во изгледот на логото во 1985 година, сите останати дизајни на логоа на овај бренд се придржуваат кон овој препознатлив стил.

  1. Fiat

Оригиналното првобитно лого на Фиат претставува кожна лента на која се напишани деталите на компанијата. Неколку години подоцна, Фиат излезе со многу подобро лого, кое веќе ја покажува уникатноста и типичниот изглед на фонтот. Првите логоа се во винтиџ стил и многу подетални, но веројатно модерниот изглед на логото е поубедлив од маркетиншка гледна точка.

  1. GAP

Сите бевме изненадени кога во 2010 година GAP го промени своето класично сино лого. Новото лого било меѓу неколкуте предложени од страна на агенцијата Laird&Partners по “изборот меѓу три компании”. Сепак, поради негативните коментари на новото лого, во 2011 GAP беше принуден да се повлече и да го отфрли своето ново лого откако фановите го подигнаа својот глaс.

Бил Чендлер, портпарол на Gap, призна дека промената на логото била “премногу и направена премногу брзо”. Gap сè уште го користи своето оригинално лого, со елегантни сериф букви кои сè уште постојат.

 

  1. Google

Приказната за нашиот добро познат Гугл започна во 1996 година, како проект на универзитетот Стенфорд под кодното име “Black Rub”, но многу брзо го смени своето име во Google. Името Google претставува игра на зборови, т.е. тоа е изведено од зборот „гугол“ (googol) – математички термин за број, претставен со единица и 100 нули. Поради популарноста на пребарувачката машина, во англискиот јазик се појавил неологизмот to google или to Google, што значи „пребарување на Google за наоѓање на информации на Интернет“.

Идејата беше да се покаже огромниот потенцијал на пребарувачот кој може да обработи голем број податоци. Оригиналната верзија на логото беше видлива само на серверите на универзитетот Стенфорд. Во 1998 година, Сергеј Брин создаде компјутерско лого со текст користејќи го тогашниот графички софтвер Gimp.

Официјалното лого е креирано од Рут Кедар и е типографска трговска марка заснована на фонтот Catull – ова е стар серифен фонт, создаден за стилот на фонтот Berthold Type. Неговата последна верзија за 2013 година е рамното лого, со отстранување на неговите 3D ефекти. Компанијата вклучува бесконечно многу варијации на своето лого, за време на празници, родендени на познати личности и важни настани. Овие варијации се според дизајнот на Денис Хванг и се познати по името: Google Doodles.

  1. IBM

Обединувањето на логоата на двете компании вклучени во управувањето: “International Time Recording Company” и “Computing Scale Company” го формираа првото лого на IBM во 1911 година. Во 1947 година беше создадено популарното типографско лого. После неколку измени и конечна промена во 1972 година, IBM конечно се реши на сегашното лого во сина боја.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.