Coca-Cola е глобален бренд кој се труди секогаш да биде поврзуван со среќата и насмевката.
Да се креира повеќе среќа и насмевка со полна доза на емоции во секојдневниот живот е извонреден предизвик. Предизвик кој беше прифатен од агеницијата Oglivy & Mather од Бразил која дојде до една многу добра идеја која еве деновиве беше и реализирана.
Предизвикот беше исполнување со среќа на моменти каде што истата недостасува….на пример касите во супермаркетите…трансформирање на досадните моменти…во весели..
Ете затоа оваа агенција го претстави “изумот“ Coca Cola Happy Beep.
Што е работата?
При секое купување во супермаркет слушаме обичен «Beep» но ако купиме Coca-Cola… овој «Beep»…одсега е «Happy Beep»…односно секогаш кога касата ќе го препознае Кока-Кола бар кодот.. звукот не е вообичаен како за другите производи…туку уникатно позабавен…впрочем и како Кока-Кола, нели? :)
Погледнете како изгледа пазарувањето во бразлиските супермаркети: