
Панелот WeCann Live носи разговор во живо со претставници од адвертајзинг индустријата. Домаќини на панелот се агенциите од I&F Групацијата, кои ќе ги споделат своите погледи на трендовите и темите кои привлекуваат внимание од нашата индустрија.
Придружете ни се во четврток од 16 часот и дознајте повеќе за тоа на кој начин брендовите треба да се мануваат и реагираат, во време на корона вирус и да се подготват за иднината.
Веруваме дека во иднина, потрошувачите ќе ја превртат наопаку хиерархијата на потребите на Маслоу и ќе се фокусираат на она што е најосновно – храна, семејство, сигурност и безбедност. Што ќе остане исто, а што ќе се промени во светот на огласувањето? Како брендовите можат да пронајдат значајна улога во животот на луѓето и кои се сознанијата од најновото истражување Truth Central Study – Human Truths in a Time of Coronavirus.
Учесници:
- Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe & UK, McCann Worldgroup
- Predrag Kurčubić, Managing Director at Ipsos Strategic Marketing
- Katarina Pribićević, Director of Strategic Planning, McCann Beograd
- Richard Bonner-Davies, President, International Business, Services and New Market Development, I&F Grupa
- Lars Friberg, Executive Planning Director, McCann Stockholm
Датум и време: четврток, 23 април, 16 часот
Придружете се онлајн преку следниот слинк: https://bit.ly/2VNA0L1