• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Сашо Дуљанов: “Брендовите треба да бидат храбри и одговорни, бидејќи тоа ќе остане во меморијата на сите!”

27/04/2020
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Сашо Дуљанов, Директор за Односи со Јавност во агенцијата Публицис Скопје

Сашо Дуљанов

Веќе ништо нема да биде исто, ниту нашето размислување, работење, нашиот социјален живот, ниту пак системот на приоритети кои ги имавме пред некој месец. Се наоѓаме во чудна криза која ја успори светската економија, направи сериозна парализа, а функционират само базичните индустрии.

Ковид 19 е можеби најопасниот невидлив непријател со кој досега сме се соочиле. Поминавме низ распад на една држава, на економска блокада, војна во соседството, локален воен конфликт, бевме сведоци на семејни трагедии, и што се не друго. Но ваква криза, социјална, психолошка, економска, мислам дека не помниме.

р е к л а м а

На неа сите различно реагираме. Едни се парализираа, уплашени и во исчекување, додека други го прифатија предизвикот и вложија дополнителен напор за да нешто направат!

Тоа се случи и во светот на брендовите.

Најмалку храбрите ги ставија во “лер” своите маркетинг и ПР активности, чекајќи да видат како ќе се  одвиваат работите. “Плашливите брендови” ги намалија своите активности, уклучувајќи т.н save mode, додека оние храбрите превземаа лидерска позиција, ги засилија своите активности, и креираа автентични и општествено одговорни активности, нималку не отстапувајќи од своите годишни стратегии и планови.

Ќе се сложите карактерот на брендовите го определуваат луѓето кои раководат со нив!

Последниве денови се погласни се и експертите од маркетинг светот кои повикуваат брендовите да не застанат, туку напротив да продолжат со своите активности. Да направат нешто што е храбро, автентично и одговорно, затоа што во вакви моменти, меморијата останува за цел живот. Бидејќи за време на криза се создава нова врска помеѓу брендовите и потрошувачите, и доколку тоа не се искористи сега, на вистински начин, после ќе биде доцна. Тоа е примерот со сите оние производители кои го пренаменија своето производство, и почнаа да произведуваат медицинска опрема, со брендовите кои продолжија со својот маркетинг и автентична комуникација со своите потрошувачи.

И тука се согласувам, но сакам да бидам уште “погласен”. Да истакнам дека брендовите веќе одамна (многу пред Ковид 19) требаа да бидат храбри, автентични и општествено одговорни.

Она што одамна е вистина во светот на маркетингот е дека профитот веќе не е комуникациска цел, туку тоа е желбата, брендот да го унапреди животот на целата заедница. Да помогне, да едуцира, да има активна улога во општеството, да биде хуман, автентичен. Само брендовите кои се држат до оваа премиса ќе успеат на долг рок.

Брендовите оваа ситуација треба да ја искористат како шанса на векот!

Да не бидат пасивни, туку напротив проактивни и храбри. Да ги практикуваат 7-те златни правила во content маркетингот: да едуцираат, креираат доверба, да креираат автентични комуникации, да бидат креативни, да иницираат интеракција, да бидат дискретни и да креираат содржини според потребите на луѓето.

Бидејќи само оние кои се придржуваат до овие насоки ќе креираат успешни и ефективни комуникациски алатки кои ќе бидат ефикасни за брендот.

А брендовите, ова не треба да го практикуваат само во услови на криза, туку постојано, бидејќи факт е дека луѓето очекуваат одговорност од компаниите. Според истражување на Еделман над 87% од потрошувачите би купиле производ од одредена компанија доколку таа е општествено одговорна и се грижи за локалната заедница. Потрошувачите веќе не се лојални, имаат ниско ниво на доверба кон брендовите, кон институциите, феномен кој уште повеќе се засилува кога брендовите се рестриктивни, кога ја намалуваат комуникацијата со своите потрошувачи.

Потребата да се биде активен и автентичен, да се дојде до добра содржина е нешто што и пред 10, 20, 50, 100 години исто така било предизвик. Кризата која ја предизвика Ковид 19 уште повеќе ја истакна оваа потреба.

Добрата идеја е безвременска! А храбрите брендови со автентични пораки долговечни!.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.