• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Квартален раст на продажбата и добивките на Атлантик Група и покрај рестрикциите

30/04/2020
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Прогласувањето на состојба на глобална пандемија и воведувањето на рестриктивни мерки на сите клучни пазари почнаа да влијаат на работата најмногу поради неможноста за продажба преку HoReCa каналот, но негативните влијанија се анулирани преку зголемена побарувачка во домаќинствата, првенствено на производите Argeta, Barcaffe и Grand kafe, Donat Mg, како и на фармацевтскиот ланец Farmacia.

Атлантик Група во првото тромесечје од 2020 година оствари приход од продажба во износ од 170,8 милиони евра, што претставува раст од 12,2% во однос на истиот период минатата година, доколку се земат предвид дезинвестициите[1] Деловната добивка (EBIT) во овој период изнесува 16,2 милиони евра и е зголемена за 15,4%, додека нето добивката во однос на првиот квартал лани порасна за 10,6% на 11,9 милиони евра.

р е к л а м а

„Тромесечијето на секој план беше одбележано пред сѐ од пандемијата предизвикана од COVID-19, со која светот сѐ уште се нема изборено, а со новиот корона вирус и неговите последици тукушто учиме да живееме и работиме. Несомнено е дека оваа ситуација има ефект и на нас, меѓутоа досега, освен престанувањето на продажбата преку HoReCa каналот и падот на потрошувачката во on-the-go и импулсниот сегмент, немавме други значајни негативни влијанија на нашата работа. Баш напротив, во првиот квартал од оваа година остваривме значаен органски раст, кој е последица на одличната стратегија за бизнис областа (СБО) на Деликатесни намази, аптекарскиот ланец Farmacia, бизнис областите Donat MG и СБО Кафе. Веруваме дека нашата стабилна финансиска позиција, историски највисоките резултати во 2019 година, постојаната посветеност на вработените на Атлантик Група, која во оваа ситуација особено дојде до израз, како и моќта на нашите брендови, ќе помогне да ја надминеме кризата без посериозни последици“, коментираше претседателот на Управата, Емил Тедески.

Најмногу растеа Argeta, Farmacia и Donat Mg

На вкупниот раст на приходите најмногу влијаеја Деликатесните намази со раст од 38,9% и Donat Mg со раст од 12,5%. Кафето со 33,6 милиони евра приход од продажба кое сочинува 19,7% од вкупните приходи се истакнува како најголема поединечна категорија. Во првиот квартал сегментот Кафе оствари раст од 5,4%, од кои најмногу во свежо мелена и инстант категорија. Помеѓу поединечните пазари најзначаен раст од 13,2% беше забележан во Словенија, а следни се БиХ со 12,7% и Хрватска со 6,9% раст. Во вкупната продажба сопствените брендови имаат удел од 62,8%, а брендовите од принципал и дистрибуција сочинуваат 27,3% од вкупниот приход. Аптекарскиот ланец Farmacia, кој во првите три месеци бележи раст од 18,9%, претставува 9,9% од вкупниот приход од продажба.

Donat Mg на почетокот на годината, со оглед на специфичната функционалност и меѓународната перспектива, беше издвоен како посебна бизнис област од СБО Пијалаци, чиј дел беше порано.

Заштита на здравјето на вработените, партнерите и сограѓаните

Иако работењето на Атлантик Група во поголемиот дел од првото тромесечје се одвиваше вообичаено, прогласувањето на пандемија предизвикана од COVID-19 и воведувањето на рестриктивни мерки на сите клучни пазари со цел превенција на ширење на вирусот, почнаа да влијаат на деловните процеси на компанијата во втората половина од месец март. Негативниот ефект се почувствува примарно преку неможноста за продажба преку HoReCa каналот поради затворањето на хотелите, рестораните и кафулињата и во одредена мера дури и на продажбата на производи наменети за консумација надвор од домовите и тн. импулсни производи. Овие негативни влијанија истовремено беа анулирани со зголемената побарувачка и правењето на залихи во домаќинствата, првенствено на производи како Argeta, Bakine tajne, но и Barcaffe и Grand kafe, Donat Mg, дел од солената и слатката програма на Štark, Cedevita за консумација дома, производите наменети за одржување на лична хигиена, како и производите кои се продаваат преку Farmacia.

Атлантик Група е меѓу првите компании кои воведоа мерки за заштита на вработените и партнертите, кои се состојат од превентивна работа од дома секаде каде што тоа е возможно, преку построги безбедносни процедури во производството и дистрибуцијата до правовремено обезбедени заштитни средства и опрема, и тоа не само во својот систем. Како социјално одговорна компанија, Атлантик се приклучи во заедничката борба против новиот корона вирус на сите регионални пазари на кои делува, и донираше 3,7 милиони евра за вкупна помош во здравствените установи, како и на локалните кризни штабови и институции кои координираат активности за елиминирање на ризикот од зараза и заштита на жителите.

[1] Продолжувајќи ја корпоративната стратегија за дезинвестирање од non-core деловни работи од 2019 година, Atlantic Grupa во целост ги напушти сегментите за спортска и активна исхрана (Multipower), за додатоци во исхрана (Dietpharm и Multivita) како и бидонско работење. Компанијата го смени фокусот кон главните категории на роба од широка потрошувачка како кафе, пијалаци, деликатесни намази, солени и слатки закуски, како и на понатамошен развој на дистрибуцијата на аптекарскиот ланец Farmacia. Тоа ја вкучува и целната интернационализација со брендови кои го докажаа својот меѓународен потенцијал.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.