• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Шест совети за успешна e-трговија

11/05/2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кризата предизвикана од KОВИД-19 покажа дека интернет корисниците во значајна мера го менуваат однесувањето за време на кризата затоа што имаат повеќе време за пребарување и “конзумација“ на брендирани содржини.

Пандемијата на коронавирусот донесе многу промени во навиките и однесувањето на потрошувачите, а една од тие промени е зголеменото купување преку интернет, што веројатно ќе има долгорочно влијание врз малопродажната индустрија. Сепак, оваа ситуација не влијаеше подеднакво на сите категории, така што потребата за е-трговија не е иста за сите. Потрошувачите претежно ја насочија потрошувачката кон основните потреби, а побарувачката за онлајн купување низ целиот свет се зголеми најмногу во категоријата намирници.

Во продолжение следуваат податоци од неколку развиени пазари кои покажуваат колкав процент на луѓе се префрлиле на онлајн купување во различни категории, само заради пандемијата на КОВИД-19.

р е к л а м а

Како резултат на оваа промена, на која трговците на мало не можеа да се подготват навреме, се појавуваат разни тешкотии – испораката станува несигурна, а на брендовите им е тешко да ја предвидат побарувачката со цел да обезбедат соодветни ресурси за достава и доволен број на производи во залиха во секое време. Агенцијата Polaris, кој работи во рамките на I&F Grupа, специјализирана за аналитика на податоци, бизнис консалтинг и предвидувања на пазарот, подготви неколку совети за тоа што треба да прават брендовите за да постигнат успешни e-commerce резултати во време на зголемена побарувачка за оваа услуга.

  1. Доколку е можно, не престанувајте со онлајн рекламирање

Не е тешко да се разбере зошто брендовите драматично или дури и потполно престанаа да се рекламираат онлајн. Но, кога некој бренд престанува да се рекламира, настанува празнина. А кога конкуренцијата ќе го види тоа, ќе побрза да го пополни тој јаз. Оваа тактика ја користат особено помалите брендови кои се во позиција на предизвикувач. А во моментот кога купувачите ги менуваат навиките за купување, овие брендови сакаат да обезбедат позиција во која ќе бидат забележани од страна на потрошувачите, а честопати, дури и значително ги зголемуваат нивните буџети. Затоа е многу важно брендовите да ја задржат својата позиција во онлајн рекламирањето и да избегнуваат сценарио во кое им го оставаат својот рекламен простор на конкуренцијата.

  1. Пренасочете ги вашите инвестиции кон онлајн продавници, таму се води вистинска битка

Буџетите треба мудро да се пренасочуваат кон каналите што даваат добри резултати. Со анализа на тоа каде потрошувачите го пребаруваат вашиот бренд, можете да добиете насоки за тоа колку и каде да инвестирате. Поради економската неизвесност, купувачите бараат стабилност, а довербата во големите малопродажни трговци веќе постои, а со тоа и уверувањето дека нарачките од овие онлајн продавници ќе пристигнат без проблеми. Брендовите треба да го искористат ова и сообраќајот генериран од пребарувања на Google и кампањите на социјални медиуми да го насочат на платформи за е-трговија.

  1. Утврдете како сите ваши ресурси можат да ја поддржат е-трговијата

Пренасочувањето на одредени ресурси за поддршка на онлајн купувањето е тактика која може да донесе придобивки и заработка. Да го наведеме примерот на козметичката компанија Lin Qingxuan која мораше да затвори 40% од продавниците во Кина за време на пандемијата, вклучувајќи ги сите локации во Вухан. Компанијата тогаш одлучи да префрли повеќе од 100 вработени консултанти од затворените продавници на дигиталните платформи како WeChat, каде тие продолжија да ги советуваат купувачите и со тоа да придонесат за онлајн продажбата. Како резултат на овој потег, продажбата во Вухан се зголеми за 200% во однос на истиот период минатата година.

  1. Креирајте став: „Подготвени сме за каков било предизвик“

Откако еден бренд ќе одлучи активно да пристапи кон кризната ситуација, тогаш мора да ги искористи сите расположиви средства за ефикасно реагирање. Пазарот е динамичен, променлив и за жал нестабилен, така што овој период треба да се гледа како секој ден да е „Црн петок“. Неопходни се почести состаноци со цел зајакнување на соработката помеѓу медискиот и продажниот тим. Следењето на KPI сега мора да биде на дневна основа за да се разберат промените во однесувањето на потрошувачите, но и како реагираат вашите партнери, конкуренти и сите други. Само на овој начин може да се осигурате дека навремено и адекватно реагирате на какви било нови информации и промени. Е-трговијата нуди предност што брендовите можат да го измерат влијанието на парите вложени во рекламирањето врз заработката и стратешки да ги проценат своите потези благодарение на ROAS метриките (Return of Ad Spend).

  1. Константно следете го нивото на залихи и секогаш имајте план што ќе правите доколку се потрошат залихите

За време на оваа криза, честопати се случуваше некој производ веќе да го нема на полиците, како во продавниците, така и во онлајн нарачките. Затоа, потезите во рекламирањето мора да бидат прилагодени на најновите информации за количината на залиха. Брендовите мора да реагираат брзо во вакви ситуации. Доколку се случи производот да се распродаде кај еден ритејлер, екстерните реклами кои воделе до него мора да бидат пренасочени кон онлајн продавницата каде производот сè уште може да се купи. Нема смисла да се трошат пари на реклама која води до сајт каде што производот е распродаден. Покрај тоа, брендовите мора да имаат план со кој производ во спонзорираните реклами ќе го заменат оној кој веќе не е на залиха.

  1. Развијте силна стратегија за е-трговија кога станува збор за содржината која ќе ја пласирате

Кризата предизвикана од KОВИД-19 покажа дека интернет корисниците во значајна мера го менуваат однесувањето за време на кризата затоа што имаат повеќе време за пребарување и “конзумација“ на брендирани содржини. Затоа е многу важно брендовите да имаат добра долгорочна стратегија за содржината која ќе ја пласираат на интернет, вклучувајќи ги и платформите за е-трговија. Содржината мора да биде прилагодена на тековната состојба, а информациите да бидат точни и редовно ажурирани. Потрошувачите во овој период очекуваат дека основните информации за услугата ќе бидат јасно прикажани, како на пр. време на испорака, контакт за поддршка на клиентите, колку време треба да се испорача производот и слично. Брендовите кои го користат овој пристап ќе бидат поблиски до потрошувачите, дури и кога ќе помине епидемијата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.