Канските победници продолжуваат да бидат топ тема и после завршувањето на фестивалот. Тие се реперот кој треба да се достигне и надмине за наредната година.
Во продолжение брз преглед на сите Гранд При победници во различните категории на Cannes Lions 2014.
Grand Prix for Good : Terre des Hommes “Sweetie”:
Дело на холандската агенција Lemz
Cyber Grand Prix and Film Grand Prix : Volvo’s Epic Split
Дело на Forsman & Bodenfors
Titanium Grand Prix: Honda “Sound of Honda — Ayrton Senna 1989”
Дело на јапонската агенција Dentsu Tokyo
PR, Cyber Grand Prix: Chipotle “The Scarecrow”
Promo/Activation, Press, Integrated, Film Grand Prix: Harvey Nichols, Sorry, I Spent it on Myself
Harvey Nichols: “Sorry, I Spent It On Myself” Product Line
Direct Grand Prix: British Airways “Magic of Flying” Billboard
Creative Effectiveness Grand Prix: V/Line “Guilt Trips”
Innovation Grand Prix: MegaFon/Asif Khan “Sochi 3D Selfies”
Cyber Grand Prix: Pharrell Williams “24 Hours of Happy”
Mobile Grand Prix: Nivea “Sun Block Ad”
Media Grand Prix: Coca-Cola “Happy ID”