• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Реклама за Бајден и во видео играта Animal Crossing

22/10/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Предизборната кампања за претседателските избори во Соединетите Американски Држави, кои се одржуваат на 3 ноември, се одвива за време на пандемија која ги менува и економскиот и социјалниот живот. Како и во секоја криза, постојат губитници и профитери. На добитничката страна е индустријата за видео игри.

За време на пандемија, луѓето поминуваат повеќе време во своите домови. Продажбата на конзоли, претплати на игри и поединечни видео игри е во пораст.

р е к л а м а

Играта „Animal Crossing: New Horizons“ се појави во март 2020 година и стана еден од најбараните производите во кризата. Во играта, играчите се наоѓаат на остров каде ловат риба, протресуват дрвја додека не падне некој плод, градат куќи и разговараат со животни кои во играта знаат да зборуваат. Досега, видео играта е купена 22,4 милиони пати ширум светот.

Тој успех го користат политичките активисти, како и политичарите. Тие се обидуваат со посредство на игрите да го привлечат вниманието на луѓето во нивните дневни простории. Така во играта „Animal Crossing“, активист на движењето „Black Lives Matter“ на еден остров направи споменици на Џорџ Флојд и други афроамериканци кои беа жртви на полициско насилство.

Виртуелни демонстрации на движењето се одвиваа и во други видео игри како „The Sims“, „Grand Theft Auto“ или „World of Warcraft“. За време на пандемиската забрана за собири, активистите на демократското движење во Хонг Конг ги преместија протестите во виртуелниот свет, во „Animal Crossing“, правејќи плакат „Free Hongkong, revolution now“.

Политичарката на Демократската партија, Александрија Оказио-Кортез, направи предизборна кампања со својата фигура во играта „Animal Crossing“, пренесувајќи им лични пораки на островјаните. Од пред неколку недели, играчите можат да истакнат предизборни транспаренти со имињата на Џо Бајден и Камала Харис во нивната виртуелна градина. Но, во играта нема официјални транспаренти со името на Доналд Трамп. Тој продолжува да ги насочува своите предизборни ресурси кон реалниот свет со „вистинските Американци“.

Веќе неколку години наназад постојат видео игри што се прават специјално за предизборни кампањи и одредени политичари и партии. Но, нивниот домет е мал. Во комерцијалните видео игри е поинаку. Рекламирањето не е главен, туку спореден производ.

Сепак, се`до денес, рекламирањето е исклучок во видео игрите. „Комерцијалното рекламирање во видео игрите никогаш не го достигна нивото кое еуфорично се предвидуваше пред десет години“, вели комуникологот Кристоф Климт. Тој додава дека ова особено важи за политичкото рекламирање. Според него, причината се техничките ограничувања: „Видео игрите се незгодни. Техничката интеграција на рекламите е доста тешка, бидејќи станува збор за интерактивен софтвер“. Климт додава дека токму затоа компаниите се двоумат пред да одлучат да ги интегрираат рекламите во видео игрите.

Џулиус ван дер Лар, кој ја водеше предизборната кампања за Барак Обама во 2008 година, вели дека рекламирањето е секогаш прашање на расположливи пари. Обама беше првиот политичар кој користеше рекламирање во видео игри. Тој ги пласираше своите пораки и својот лик во 18 познати игри, меѓу кои беа „NBA Live 08“ или „Burnout Paradise“.

„Имавме неверојатно паметен тим за предизборната кампања. А, во 2008 година бевме толку добро финансирани што имавме слободни ресурси да пробаме вакви работи“, вели Ван дер Лар.

Ван дер Лар верува дека влијанието на ваквото рекламирање врз одлуките на гласачите е мало. Играчите се фокусирани на дејството што се случува на екраните, а не на рекламните пораки. Целната група се всушност класичните медиуми: „Тоа е тактичка мерка со која на одредени целни групи им покажувате дека изборната кампања е иновативна и со тоа генерирате класично известување“, вели тој, додавајќи дека рекламирањето во видео игрите е „убаво играње“.

Рекламирањето може да смета, тоа го знае секој што гледа филм на приватна телевизија или чека да започне некое видео на YouTube. Мала, но исклучително гласна група обожаватели на некои игри е многу чувствителна кога станува збор за нивната омилена активност. Според нивните желби, игрите треба да бидат без карактер од ЛГБТ заедницата, без луѓе од црната раса доколку бидат поставени во европскиот среден век, тие ќе мора да ги игнорираат воените злосторства и да бидат целосно аполитички.

Досега, креаторите на игрите ги исполнувале тие желби: „Големите концерни од индустријата за забава, кои преовладуваат и во филмската индустрија и во индустријата на видео игри, имаат амбивалентен однос кон политиката“, вели комуникологот Кристоф Климт. „На крајот на краиштата, тие се обидуваат да се држат настрана од неа“.

Сложената политика и тешко разбирливата содржина интуитивно се перципираат како непријатност. Климт верува дека затоа креаторите на игри едноставно ги изоставуваат. „Не знам дали тоа и` изгледа добро на публиката. Но, луѓето кои вложуваат многу време и пари во видео игри се првенствено заинтересирани за интензивно искуство во видео игрите и не сакаат да се нервираат со политичка комплексност или поправање на светот“.

Сепак, тој смета дека политиката и видео игрите не мора да се исклучуваат меѓусебно и дека елегантно интегрирање на политички или оптествени пораки во забавната компонента на играта е креативен предизвик. „Ако оваа задача е добро решена, тогаш постои огромен политички потенцијал во оваа област“, ​​вели Климт.

Извор: DW

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.