• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Стратегијата на Атлантик Група е отпорна на кризи

27/10/2020
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Компанијата оствари раст на профитабилноста (со исклучок на еднократните ставки) со споредливи приходи на ниво од минатата година

Работењето на Атлантик Група покажа високо ниво на стабилност во текот на првите девет месеци од 2020 година, и покрај економските превирања предизвикани од пандемијата КОВИД 19. Компанијата оствари 518,3 милиони евра приход од продажба, што е за 3,1% помалку од истиот 2019 година, но кога ќе се земат во предвид деловите од бизнисот кои во меѓувреме беа деинвестирани[1], приходот остана на истото ниво како од првите девет месеци минатата година. Заработката пред камати, даноции амортизација (EBITDA) изнесува 78,1 милиони евра и е пониска за 7,7 проценти, додека без еднократни ставки порасна за 2,4 проценти. Нето добивката изнесува 41,2 милиони евра и без еднократни ставки се зголеми за 5,6 проценти во споредба со првите девет месеци од 2019 година, додека номинално се намали за 12,7 проценти.

р е к л а м а

„Атлантик Група се покажа отпорна на кризата, пред се’ благодарение на квалитетната стратегија, разновидното портфолио на производи и исклучителната посветеност на целиот систем и затоа успеавме да постигнеме одлични деловни резултати во првите девет месеци. Иако неизвесноста за понатамошен развој и последиците од пандемијата е исклучително голема, верувам дека силата на нашите брендови, способноста и посветеноста на нашите вработени, стабилната финансиска позиција и рекордно ниската задолженост ќе ни овозможат да продолжиме во оваа насока. Нашите приоритети остануваат исти – одржување на позитивен билтен за здравјето на нашите вработени, обезбедување непречена работа на производството и континуирано снабдување на нашите клиенти и потрошувачи, како и општествена одговорност во најширока смисла“, коментира Емил Тедески, претседател на Управниот одбор  на Атлантик Група.

Најголем раст забележаа Аргета, Фармација и Донат Мг

Најголем раст на приходите од продажба во првите девет месеци постигнаа Деликатесните намази со раст од 14,5 проценти, потоа медицинскиот ланец Фармација со раст од 3,7 проценти и Донат Мг со раст од 3,2 проценти. Со 106,9 милиони евра приход од продажба, што претставува 20,6 проценти од вкупниот приход, Кафето се издвојува како најголема индивидуална категорија, а во првите девет месеци забележа благ пад од 1,9 проценти, пред се поради значителниот пад на потрошувачката во каналот Угостителство. Кај пазарите, најзначаен раст остварија клучните западноевропски пазари, вклучително и Австрија како најголем меѓу нив, а раст беше забележан и на пазарите Словенија, Македонија и Косово. Во вкупната продажба, сопствените брендови сочинуваат 64,1 процент, а брендовите на принципалите во дистрибуцијата се со удел од 27,0 проценти. Ланецот Фармација сочинува 8,9 проценти од вкупниот приход.

Вреди да се напомене и дека од март, освен директното влијание на пандемијата врз приходите, резултатите на компанијата се оптоварени со 5,1 милиони евра еднократни трошоци, главно поврзани со донации за тела и институции кои ги координираат активностите за контрола на заразувањето во целиот регион (3,7 милиони евра), како и други оперативни трошоци поврзани со спречување на ширење на пандемијата. Стабилната финансиска позиција, оптимизацијата на деловните процеси и квалитетното стратегиско управување ѝ овозможија на Атлантик Група да ја одржува безбедноста на работното место, активно да се вклучи во помагање на заедницата во борбата против коронавирусот, да го зголеми задоволството на вработените и да се ангажира во нови работни услови, но и да одржува стабилни резултати со минимални негативни последици.

Наградите и истражувањата ја потврдуваат одбраната насока

Иако компанијата обезбеди доволна ликвидност, доволно залихи и го елиминираше сомнежот дека бизнисот е загрозен, сигурно е дека во следните неколку квартали не можеме да очекуваме повторување на рекордните резултати кои ги забележа Атлантик во последните неколку квартали минатата година, како и во првиот квартал од оваа година. Без оглед на моменталните околности, бројните независни истражувања на пазарот го потврдија успехот на целокупната стратегија на компанијата и Атлантик Група која, меѓу другото, е втора на листата за Топ 5 Работодавачи според Партнер во 2020 година и петти најпосакуван работодавач во Хрватска според МојПосао. На 12-тото доделување на наградите „Фина“, Атлантик исто така ја освои титулата најуспешен долгорочен претприемач, додека на 11-тото доделување на наградите, во организација на Пословни Дневник и Загребската берза, ја освои првата награда за односи со инвеститори.

[1] Продолжувајќи ја стратегијата на дезинвестирање од non-core деловните активности Атлантик Група во 2019 година целосно го напушти сегментот за спортска и активна исхрана (Multipower), од додатоците во исхрана (Dietpharm и Multivita) како и од дистрибуцијата на вода во галони, а во 2020 година го продаде и брендот за детска храна Bebi. Компанијата го насочи фокусот кон зајакнување на главните категории производи кои ги сочинуваат Кафето, Деликатесните намази, Солени закуски, Чоколада и Безалкохолни пијалаци, како и на понатамошен развој и дистрибуција на ланецот Pharmacia. Корпоративната стратегија подразбира и целна интернационализација со брендовите со докажан меѓународен потенцијал.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.