Кандидатот на демократите на претседателските избори во САД, Џо Бајден, потрошил повеќе пари за рекламирање на телевизија и дигитални платформи отколку кој било кандидат во историјата.
Една недела пред изборите, сметката за рекламирање на Бајден достигна 582 милиони долари, а последните десет дена од кампањата, неговиот изборен штаб резервираше простор на телевизиските мрежи во вредност од уште 57 милиони долари.
Неговиот противник, американскиот претседател Доналд Трамп потрошил 342 милиони долари за рекламирање во последните две години, но издвоил уште 50 милиони долари за „спринтот“ пред изборите.
Трамп потроши 14 милиони долари за рекламирање на Фејсбук во последната недела, во споредба со 12,7 долари издвоени од седиштето на неговиот ривал.
Двете кампањи, вклучително и групите што ги поддржуваат, се очекува да чинат вкупно 11 милијарди долари или скоро 50 проценти повеќе отколку на изборите пред четири години.