• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 26, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Њујорк Тајмс“ и „Вашингтон Пост“ тројно ги зголемија дигиталните претплатници од 2016 година

30/11/2020
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

„Њујорк тајмс“ и „Вашингтон пост“ имаат многу различни стратегии за претплатниците/претплатата во иднина.

Извори на Aксиос велат дека „Пост“ е близу 3 милиони дигитални претплатници, 50 повеќе на претплата за една година и повеќе од 3 пати повеќе број на претплатници само за дигитални содржини, отколку во 2016 година.

р е к л а м а

„Њујорк тајмс“ сега има повеќе од 6 милиони претплатници само за дигитални содржини, речиси 3 пати повеќе од бројот во 2016 година.

Голем дел од растот на „Пост“ се припишува на задните технолошки инвестиции поддржани од сопственикот на „Пост“, Џеф Безос.

„Тајмс“ беше гласен во врска со својата стратегија за градење на свесност за брендот за да се поттикнуваат претплати, што вклучува се, од лансирање ТВ-емисии до ангажирање на големи новинари со лојална публика и градење производи околу нив.

Исто така е насочено кон создавање уреднички производи за кои се надева дека ќе помогнат да се направи секојдневна навика за читателите, како што се апликации за готвење и крстозбор.

И двете компании растат со импресивно темпо, особено со оглед на мрачните изгледи за медиумите во услови на пандемија. Но, неодамнешните инвестиции на „Тајмс“ во ѕвезди – како Езра Клајн, Бен Смит, Кара Свишер и Џејн Костон – некои инсајдери во медиумите се загрижени за плановите на „Пост“.

Културата на „Пост“ не е водена од зголемување на индивидуалните брендови, а извори велат дека компанијата нема интерес за лов на големи личности за зајакнување на производите.

Тоа не значи дека не инвестира во уреднички талент, но повеќе е насочена кон градење уреднички тимови во тематски области што предизвикуваат голем интерес кај корисниците, како што се политика, меѓународна, технолошка, деловна активност, истраги и новинарство со податоци.

Внатрешни лица од „Пост“ изјавија за „Аксиос“ дека најголемиот дел од фокусот на компанијата кон sвездите е внатрешна работа, вклучително и повеќе „обоени“  жени издигнати на лидерски позиции.

„Тајмс“, исто така, навлезе многу во својот дел за „opinion“, регрутирајќи големи имиња не само да пишуваат колумни, туку и да лансираат нови подкасти.

Некои тврдат дека фокусот кон претплати може да предизвика неговото новинарство да се грижи повеќе за претежно прогресивна и богата претплатничка база.

За споредба, „Пост“ не се наклони толку многу кон своите рубрики за ставови. Повеќе е насочен кон привлекување поширока мрежа на потенцијални претплатници преку инвестиции во други области, како што се видео преку социјални платформи, вклучувајќи ги ТикТок, Снапчет, Јутјуб и Твич во сопственост на Амазон.

Една од најголемите области на фокус на „Пост“ е градењето на технологија што може да му помогне да ги собере и да ги задржи претплатниците на долг рок. Голем дел од фокусот на инвестицијата на „Пост“ е насочен кон неговите сопствени рекламни и софтверски издавачки алатки, наречени Зевс, односно Арк.

Бизнисите со софтвер се важни двигатели на приходите за компанијата, но исто така помагаат дигиталното искуство на „Пост“ да биде попријателско за корисниците.

Извори за Aксиос твдат дека на крајот, Вашингтон пост се надева дека ќе создаде единствена опција за автентикација на најавување (single sign-on authentication )на сите страници, што може да му помогне да ги зголеми претплатите, особено на локално ниво. Од февруари, повеќе од 100 сајтови потпишаа со Zeus вклучително и многу локални новини.

Голем дел од стратегијата на „Пост“ е од нејзините врски со Безос.

„Пост“ сега има инженерски тим специјално фокусиран нa претплати што оваа година ги обновија апликациите за плаќање на „Пост“ за да ги зголемат дигталните претплати. Исто така, создаде ново искуство по купувањето што му помогна на „Пост“ драматично да ја намали вознемиреноста на претплатниците и да го зголеми усвојувањето апликации.

Технологијата за Paywall сега е лиценцирана за други медиумски компании преку Arc.

Инвестициите на „Пост“ во технологија, иако критични, не се случуваат во вакуум. Извршниот директор на Тајмс, Мередит Копит Левиен, во септември изјави за Аксиос дека Тајмс денес има повеќе инженери од отколку  новинари.

Кога станува збор за услугите за претплатничка содржина нашироко, истражувањата покажуваат дека сјајните предмети (оригинална содржина, талент, попусти итн.) имаат тенденција да ги натераат луѓето да се најават, а функционалноста и многу опции за содржина ги спречуваат за заминување.

Изворите се прашуваат дали долгорочното фокусирање на компанијата на технологијата зад сцената и на новинарството над новинарите ќе ја попречи неговата способност да се натпреварува со „Тајмс“ за вревата што предизвикува нови претплати.

„Тајмс“, со кој се тргува јавно, е под поголем притисок од инвеститорите брзо да растат претплатници. И бидејќи е контролирано од семејство на весници, инвестициите во уреднички производи се повеќе слични на нејзината ДНК. (Тајмс нема деловна активност за лиценциран софтвер.)

Двата гиганти за вести мораат да трасираат пат кон претплатите без њуз-моментумот од претседателствувањето на Доналд Трамп. (Аксиос)

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.