Третата најголема агенција за истражување на пазарот во светот, француски Ипсос, објави дека го презеде ДотМетрикс. Минатата година стартапот склучи договор за најголемиот хрватски извозен бизнис во маркетинг индустријата, пишува Јутарњи лист.
Со Ипсос, овој хрватски стартап склучи договор вреден 300 милиони куни за мерење на интернет медиумите во Велика Британија, почнувајќи од 2021 година до крајот на 2026 година, нарачана од UKOM, организација која ги обединува британските издавачи и огласувачи.
Дидие Трушот, претседател на управата на Ипсос, вели дека е воодушевен што ја преземале Фистнет, компанијата што управува со ДотМетрикс. Сепак, тој не ја наведе вредноста на трансакцијата.
– Во Ипсос, горди сме што можеме да соработуваме со експерти од Фистнет и заедно ќе го забрзаме развојот на нашите напредни решенија за мерење на посетеноста на мобилните и веб-содржини – вели Трушот.
ДотМетрикс е основана од Томислав Фистриќ и Јан Јилек. Фистриќ, извршниот директор на Фистнет, во соопштението на Ипсос официјално потврди дека ја продале ДотМетрикс.