Автор: Мартина Ристевска, Nova Solutions
Секој сака да доминира на Инстаграм, но најчестата приказна е дека рекламирањето на Инстаграм не функционира.
Всушност, вистина е дека повеќе од 25 милиони бизниси го користат Инстаграм за да ги промовираат своите услуги, а нив ќе ги има сè повеќе, бидејќи Инстаграм е социјалната мрежа со најбрз раст.
Затоа, решив да ви ги откријам испробаните техники и тајни за тоа како да не се прават грешки при создавање продажна машинерија, како да се создаде бренд, лојални фанови, како да се рекламирате на Инстаграм…
Одреди го обемот на содржината и неговата употреба
Инстаграм започна како апликација за споделување фотографии, но неговата широка основа на креативни корисници објавува сè, од видеа, графика до Boomerang видеа.
Кога планирате содржина на календарот за социјални медиуми, треба да размислите и за рамнотежата на видовите содржини што најдобро ќе ги искористат ресурсите што ги имате и да го донесете саканиот ангажман од вашата публика.
Најчестиот вид на објава на Инстаграм е објава со фотографија. Кога креирате feed, важно е да објавувате разни фотографии.
Обидете се да ја фатите културата на вашиот бренд со начинот на живот и зад сцената на објавата, но избегнувајте објавување премногу фотографии од вашиот производ.
Запомнете дека корисниците на Инстаграм бараат вистински пораки од брендови, а не реклами.
Некои од интересните типови на објави што можете да ги користите се:
– Едукативни објави
– Објави со инфлуенсери
– Објави генерирани од корисници
– Мотивациони објави
– Употреба на важни датуми
Што е потребно за да имате добра фотографија на Инстаграм?
Кога ќе го поставите тонот на содржината на вашите објави, треба да се фокусирате и на тоа дали објавите на Инстаграм во форма на фотографии исполнуваат одредени квалитети со цел да се иницира најголем можен ангажман на вашите следбеници.
Секако, најважно е фотографиите да го следат тонот на вашиот бренд, но и да бидат квалитетни и остри, освен ако вашиот бренд не е ориентиран поинаку.
Кога фотографирате за вашиот бизнис профил на Инстаграм, покрај фотографиите направени со професионален фотоапарат, препорачливо е да објавите некоја објава што сте ја направиле со смартфон.
Кога фотографирате, би било добро да обрнете внимание и на овие работи:
– Фокусирајте се на еден објект
– Фотографирајте портрети
– Искористете го негативниот простор
– Барајте необични перспективи
– Користете симетрија
– Користете различни дизајни
– Користете природна светлина
Видео
Покрај фотографиите, Инстаграм ви овозможува и поставување видеа долги до 60 секунди.
Можете да преземате видеа од вашиот компјутер што биле изменети со користење на професионален софтвер за уредување или да уредувате видеа користејќи мобилни апликации.
2021 година е година на видеа, а Инстаграм, како и Фејсбук, нагласуваат употреба на што повеќе видеа.
Boomerang / GIF-ови
Кога ќе ја вклучите камерата за да фотографирате во рамките на Инстаграм, можете да изберете помеѓу нормална камера, live, boomerang, hands-free, create, layout, photobooth, level, multi-capture и superzoom.
Boomerang -от и GIF -от ви овозможуваат да направите духовит поглед на традиционалното видео со додавање на повторливи, подвижни секвенции.
Boomerang -от прави фотографии и потоа ги претвора во совршено кратко видео кое се повторува одново и одново.
Овој вид пост е одличен за сите оние снимки што се важни за повторување на движењата како што се скокање или исчезнување на храна од чинијата. Во последно време, тие најчесто се користат на Story.
IGTV
IGTV е апликација која се користи како самостојна или во склоп со Инстаграм, истата овозможува прикачување на видеа долги до 1час во споредба со пократките видеа кои може да ги прикачеме на feed или story. IGTV опцијата е одлична за бизнис профили кои сакаат подобро да го прикажат својот производ или услуга.
Инстаграм Story како тајно оружје
Инстаграм Story им овозможува на корисниците да објавуваат повеќе фотографии без да го натрупуваат главниот feed, а со тоа и следбениците.
Објавите на Story се одлични за содржината зад сцената и обично имаат фотографии и видеа со понизок квалитет, што се сведува на самиот алгоритам на Инстаграм. Како и Snapchat Stories, вашето Instagram Story исчезнува по 24 часа.
Важно за Story е да запомните да бидете автентични. Додека најавата за вашиот профил треба да прикажува уредни фотографии, објавите во “Story“ може да бидат малку сурови.
Користете ја оваа одлика за да ги прикажете настаните „зад сцената“ на вашиот бренд или да ја покажете културата на вашата компанија.
Објавите на Story се исто така корисна алатка за прикажување настани во живо што ги организирате или присуствувате. Исто така, служи за да се приближите уште повеќе до клиентите и да ја покажете вашата автентичност и интерес.
Како да напишете натпис на Инстаграм?
Друга важна работа на вашиот бизнис профил на Инстаграм е натписот, односно текстот под вашата објава.
Пристапите кон пишувањето текстови на Инстаграм се разликуваат. Додека натписот е ограничен на 2.200 карактери и е скратен со елипса по три реда текст, сепак е важен дел од вашата објава.
Некои корисници избегнуваат натпис, но брендот никогаш не треба да го прави тоа. Текстовите се неопходни за ширење на приказната за брендот. И додека фотографијата е одлична и за привлекување внимание, текстот го олеснува ширењето на пораката што сакате да ја пренесете на вашите корисници.
Обидете се да го напишете најважниот дел од вашата порака во првите три реда. Покрај тоа, користете ги хаштаговите и привлечете го вниманието на вашите следбеници.
Вметнете повик за акција во насловот. Охрабрете ја вашата публика да ја „лајкне“ фотографијата, да ја коментира или сподели со пријателите.
На крај, запомнете како Инстаграм ви овозможува да додадете врска до вашето bio . Побарајте од вашата публика да го провери тоа.На пример, можете да ги охрабрите следбениците да проверат нов производ или објава на блог користејќи го вашиот наслов за да ги насочите луѓето кон врска до вашето bio.
Само не заборавајте да ја промените врската за да одговара на вашата последна објава.
Совет: Користете врски за следење на кратенки во вашата URL за да можете да видите колку од вашиот сообраќај доаѓа од вашата сметка на Instagram.
Исто така, не заборавајте да вклучите локација. Дали знаевте дека објавите обележани со локација имаат 79% поголем ангажман од објавите без неа? Додавањето ознака за локација во вашата порака им дава на корисниците друг начин да ја пронајдат вашата содржина. Колку повеќе луѓе што ја гледаат вашата содржина, толку е поголема веројатноста истите да се вклучат.
Верувајте им на #хаштаговите
За да видите најголем успех од вашите #хаштагови на Инстаграм, олеснете ги да ги пронајдете, следите и читате. Секогаш е најдобро да користите хаштагови за да се поврзете со нови следбеници и да го зголемите ангажманот на вашите објави.
Обидете се да изберете мешавина од општи, популарни хаштагови и специфични хаштагови за да го зголемите животниот век на вашата објава. Во некои случаеви, можеби ќе сакате да создадете свој брендиран хаштаг. Многу брендови создадоа свои хаштагови за да претстават нов производ или кампања на Инстаграм, да промовираат настани и многу повеќе. Со новата опција за следење на хаштаг на Инстаграм, видливоста на вашиот бизнис исто така се зголемува.
Ако планирате да користите ваш сопствен хаштаг, не заборавајте да направите истражување за да бидете сигурни дека тие не се користат за друга цел и да ја охрабрите вашата публика да ги користи.
Обидете се со социјално вмрежување
Инстаграм ви овозможува да го поврзете вашиот профил со профили на Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr и Swarm. Лесно е автоматски да ги ставате своите објави од Инстаграм на разни мрежи и на тој начин да поврзете поголем број на ваши клиенти.
Менаџерите на Фејсбук и Инстаграм полека воведуваат политика како Инстаграм да биде примарен и да споделуваат фотографии од него на други социјални мрежи. Оваа постапка е уште еден доказ дека Инстаграм превзема и полека ги фрла во заборав сите други социјални мрежи.
Рекламирање, спонзорирани или платени реклами на Инстаграм
Дали знаевте дека Инстаграм е во сопственост на Фејсбук и дека можете да ги спонзорирате вашите реклами и на Инстаграм на ист начин?
Поради зголемениот број на деловни профили, но и намалувањето на вниманието на следбениците на големите социјални мрежи како што се Инстаграм и Фејсбук, тие воведоа можност за плаќање за спонзорирани објави.
Спонзорираните објави се одлично решение за пристап до нови корисници, но и за повторно вклучување на постојните корисници и следбеници.
Исто така, Инстаграм дава можност за спонзорство на Story, што во овој случај служи за поврзување на корисниците со друга посакувана страница преку врска, најчесто со самата web страна или со специјално дејство на истата.
Статистика
Друга важна алатка што Инстаграм бизнис профилот ја има во рамките на самата апликација е статистика, до која лесно можете да пристапите и да ја следите статистиката на вашите следбеници и со тоа да ја прилагодите содржината на нив и на новите потенцијални следбеници.
Инстаграм како мрежа со голем потенцијал за раст и постојана иновација во секторот за бизнис профили е секако социјална мрежа за која вреди да се размисли за вклучување во вашиот маркетинг план во дигиталниот свет.
Не ги игнорирајте милиони потенцијални клиенти со тоа што не се приклучувате на оваа моќна платформа за социјални медиуми. Земете ги во предвид советите што ги научивте тука и искористете ги за да започнете да го градите присуството на Инстаграм. Слободно контактирајте не’ за сите прашања поврзани со промовирање на вашиот бизнис на Инстаграм.