• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Резултатите ја потврдија отпорноста на кризи на страгетијата на Атлантик Група

25/02/2021
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Атлантик Група оствари раст на профитабилноста (со исклучок на еднократните ставки) со споредливи приходи на минатогодишно ниво и рекордно ниско задолжување

Операциите на Атлантик Група покажаа високо ниво на стабилност во текот на 2020 година и покрај нарушувањата предизвикани од пандемијата КОВИД 19. Компанијата оствари 700,3 милиони евра приходи од продажба, што претставува пад од 3,3 проценти во споредба со 2019 година, но ако се исклучи влијанието на деинвестираниот*[1] оперативен приход, споредливите приходи останаа практично на истото ниво од минатата година со благ пад од 0,4 проценти. Добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) изнесуваше 95,5 милиони евра и беше пониска за 8 проценти, додека без еднократни ставки порасна за 4,6 проценти, на 100,7 милиони евра. Нето добивката изнесуваше 45,6 милиони евра и без еднократни ставки порасна за 13,3 проценти во споредба со претходната година, додека номинално бележи пад од 12,3 проценти.

р е к л а м а

„Стабилната финансиска позиција, оптимизацијата на деловните процеси и квалитетното стратегиско управување ни овозможија да го одржиме деловниот континуитет и сигурноста на работните места, активно да се вклучиме во помагање на заедницата во борбата против корона вирусот и да ја подобриме профитабилноста со минимални негативни ефекти врз консолидираните приходи и рекордно ниска задолженост. И покрај кризата, ние продолживме да правиме планирани инвестиции за развој на бизнисот. Нашите приоритети и покрај неизвесноста на епидемиолошката состојба остануваат исти – одржување на позитивен билтен за здравјето на нашите вработени, обезбедување на непречен процес на производството, континуирано снабдување на нашите клиенти и потрошувачи и општествена одговорност во најширока смисла. Горд сум на начинот на кој се справуваме со предизвиците, свесен сум дека ја имаме привилегијата да работиме во индустрија која не е толку погодена од пандемијата. Со задоволство можам да кажам дека денес сме подобра компанија во секој поглед отколку што бевме една година порано. Светот во кој живееме се менува и нашите напори се насочени кон тоа да бидеме и да останеме релевантни“, вели Емил Тедески, претседател на Управниот одбор на Атлантик Група.

Најголем раст забележаа Аргета, Фармација и Донат

Најголем раст на приходите од продажба меѓу деловните области постигнаа Деликатесните намази со раст од 15,1 проценти, ланецот аптеки Фармација со раст од 4,5 проценти и Донат МГ со раст од 2,7 проценти. Кафето се издвојува како најголема поединечна категорија со учество од 21,1 процент во вкупните приходи, а во 2020 година оствари благ пад на приходите од 2,6 проценти, со зголемување на профитабилноста. Кај пазарите, најзначаен раст од 14,2 проценти остварија клучните европски пазари, претежно Австрија и Швајцарија, а продолжија да растат и пазарите на Словенија, Македонија и Косово.

На резултатот значајно влијаеле мерките за спречување на ширењето на пандемијата и слабата туристичка сезона во Хрватска, што посебно се одрази на пад на продажбата во Хорека сегментот (пијалоци и кафе), но и во пад на продажбата на производи наменети за консумација надвор од домот т.н. импулсивни производи (примарно слатки и солени производи). Сепак, брендовите кои првенствено се консумираат дома, успеаја комплетно да ги анулираат негативните влијанија предизвикани од пандемијата. Вреди да се истакне дека освен влијанието од пандемијата врз приходите, резултатите на компанија беа оптеретени со 5,1 милиони евра еднократни трошоци за донации (3,7 милиони евра) и други оперативни трошоци поврзани со спречување на пандемијата.

Наградите потврдуваат дека Атлантик чекори во вистинската насока

Покрај кризата, годината ја одбележаа и бројни признанија и награди. Во 2020 година, Атлантик Група беше прогласен за петти најпосакуван работодавач во Хрватска според истражувањето на компанијата МојПосао, и најпосакуваниот работодавач за младите во Србија во категоријата храна и пијалоци. Од друга страна, Цедевита, според истражувањето на Ипсос во 2020 година, е најбараната марка безалкохолни пијалоци во Хрватска и Словенија, а втора во Србија. На 12-тото доделување на наградите „Фина“, Атлантик ја освои титулата најуспешен долгорочен претприемач, додека на 11-тото доделување на наградите, во организација на Пословни Дневник и Загребската берза, ја освои првата награда за односи со инвеститори. На крајот на годината, Атлантик издаде корпоративни обврзници во износ од 40 милиони евра со фиксна годишна каматна стапка од 0,875 проценти, што е историски најниска каматна стапка постигната во нефинансискиот сектор на хрватскиот пазар на капитал.

Во 2021 година, компанијата ќе продолжи да се фокусира на зајакнување на позицијата на препознатливи регионални брендови, интернационализација (првенствено Аргета и Донат), создавање нови брендови, развој на деловна дистрибуција и продолжување на дезинвестирање на нестратешки деловни операции и можни спојувања и преземања.

___________

[1] * Продолжувајќи ја стратегијата за деинвестирање на несуштински деловни активности, Атлантик Група во 2019 година целосно го напушти сегментот спорт и активна исхрана (Multipower), додатоци во исхраната (Dietpharm и Multivita) и дистрибуција на вода во галони, и во 2020 година го продаде бебето храна марка Бебе. Компанијата се фокусира на зајакнување на главните категории производи за широка потрошувачка кои се состојат од кафе, деликатесни намази, солени грицки, чоколадо и безалкохолни пијалоци.

[2] Курс EUR/HRK 7,5

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.