Сите имаме различна идеја за тоа што значи свежина за нас, но доколку треба да го дефинираме нејзиниот вкус, одговорот може да го најдеме во СКОПСКО Smooth.
Инспирирано од свежината што се наоѓа насекаде околу нас – во секојдневието, авантурите, во дружбите, но и во самиот производ, како негов главен атрибут, СКОПСКО Smooth преку новата кампања со уникатен видеозапис успеа совршено да ја дефинира токму таа свежина.
Новата кампања претставува продолжување и надградување на патот по кој природно се развива брендот, кој за многу кратко време стана омилен избор на консументите што бараат свежа и ладно филтрирана варијанта на пиво. Токму поради тоа, преку слоганот „Дефиниција за свежина“ и платформата #СвежоКако, СКОПСКО Smooth со консументите се впушта во заедничка потрага по свежи искуства и нови места што треба да бидат инспирација во нашето секојдневие.
Погледнете ја новата реклама.