• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

JoomBoos и Nilesen започнаа истражување што ќе го промени пазарот на инфлуенсери

04/05/2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Соработката на Styria и Nilesen на ова големо истражување во Хрватска е чекор кон разбивање на митовите за сцената на инфлуенсери и длабинска анализа на фактите


Styria како најсилна медиумска компанија и Nielsen, највлијателната истражувачка агенција, постигнаа договор и започнуваат истражување на пазарот на инфлуенсери кое што ќе ја промени досегашната практика на рангирање на инфлуенсерите. Истражувањето ќе придонесе за пазарот и ќе биде прво од ваков вид во Хрватска, чии резултати ќе покажат кои се топ инфлуенсери. Тоа всушност треба да им користи на сите медиуми, агенции, инфлуенсери и други дигитални актери кои имаат контакт со овој вид на рекламирање.

Целта на истражувањето е веќе споменатите актери да можат поправедно да ги инвестираат своите маркетинг буџети и да ги испланираат стратегиите за рекламирање. Истражувањето е во тек и резултатите ќе бидат објавени на крајот на мај годинава, а ова е моментално најнапредно и најдетално истражување во овој сегмент во целиот регион. Алида Жорж Микетек, директор на Нилсен за Хрватска, ја коментираше успешната соработка на истражувањето и како таа настанала.

р е к л а м а

 

 

 

– Нилсен е глобален лидер на пазарот на истражување на медиумите, нашиот основен бизнис влече корени од традиционалните медиуми, но сме профилирани кон мерење на видеата како медиумски израз. Ова значи дека покрај класичната линеарна телевизија, ги мериме и сите видео платформи, со што во голема мера влегуваме во сферата што денес е наречена дигитална. Имаме долгорочно деловно партнерство со Styria, во текот на кое стекнав голема почит кон нив како двигател на фокусот кон новата ера, новите генерации и новите стандарди.

Styria одамна е успешна мултимедијална куќа отворена за транспарентен напредок, што вклучува и независно мерење на публиката – читатели, гледачи, вкупно корисници на содржината. Тука секако се истакнува активната улога на Styria во создавањето на инфлуенсер сцената на домашниот пазар. Со оглед на знаењето, искуството и мисијата коишто ги негуваат двете компании, соработката помеѓу Nielsen и Styria беше логичен чекор кон разбивање на митовите за инфлуенсер сцената и длабинска анализа на фактите – заклучува Жорџ Микетек.

Матеј Лончариќ, директор на видео содржина на 24sata и еден од основачите на JoomBoos, исто така објаснува колку се релевантни резултатите што конечно ќе ги позиционираат инфлуенсерите во Хрватска.

– Веќе шест години сме прваци во дигиталните видеа на хрватскиот пазар, а минатата година повторно го соборивме рекордот на гледаност. Нашата цел е да имаме транспарентни метрики кои се признати и разбирливи за целиот пазар. Како и останатите „играчи“, ние користиме голем број алатки што ја мерат прегледноста на видеата или времето поминато со видеата. Медиумите, инфлуенсерите, агенциите … секој ја толкува метриката на свој начин. Така, на пазарот се наметнува потреба за унифицирана метрика и анализа. Ова е само прва во низата соработки со Нилсен, што се надевам дека ќе влијае на уште поголем развој на пазарот – вели Лончариќ. Во 24sata, интензивно се работи на продукција на професионална видео содржина, а посветената работа не` доведе до голем успех, така што минатата година профилите и каналите во составот на 24sata имаа најдобар резултат во споредба со другите, со 1,56 милијарди прегледи.

Соодветно на тоа, важноста на соработката помеѓу Nielsen и Styrija во ова истражување ја објаснува директорот на Нилсен за Хрватска, Жорж Микетек:

– Целта на соработката е да се дефинираат пазарните стандарди за мерење и проценка на маркетинг активностите на инфлуенсерите. Ние сакаме да им обезбедиме можност на сите учесници на пазарот на медиуми да ги базираат своите деловни одлуки врз независна и сигурна методологија за мерење на инфлуенсерите.

Можеби звучи апстрактно на почетокот, кога споменуваме мерење на тоа колку е некој топ инфлуенсер, но затоа кон тоа се пристапува преку InfluenceScope.

– InfluenceScope може да се опише како холистички преглед и анализа на активностите на инфлуенсерите на социјалните мрежи за да се обезбеди објективен и сигурен процес на нивно оценување. Основата на InfluenceScope се податоци собрани во соработка со социјалните медиуми и надградени преку комплементарните аналитички алатки на Нилсен, кој на тој начин креираше завидна единствена глобална база на податоци. Според специфичните потреби на клиентот, тимот на експерти на Нилсен спроведува квалитативни и квантитативни анализи, обезбедувајќи холистичка поддршка на клиентите во текот на целиот циклус на маркетингот со инфлуенсери, од избор на инфлуенсер до пост-евалуација и мерење на успехшноста на кампањата. Ако сакате непристрасна повеќедимензионална анализа на инфлуенсерите – информирајте се за анализата на InfluenceScope. Секој инфлуенсер се анализира во 4 димензии – reach, resonance, relevance и return. SCORECARD ни овозможува да ги споредуваме инфлуенсерите и да утврдиме кои се најефикасни според која метрика – објаснува Алида Жорж Микетек за тоа колку е детален пристапот кон секој инфлуенсер во истражувањето.

– InfluenceScope се разликува од сите други по тоа што се заснова на единствена методологија и алгоритам развиени од страна на Nielsen Media. InfluenceScope обезбедува клучни информации, како што е проценка на медиумскиот ефект на индивидуална кампања изразена во парични еквиваленти и премиум квалитативни истражувања.

Уште една вредност е самата глобална база на инфлуенсери на Нилсен, што е клучна важност за мултинационалните компании кои бараат паралелни и споредливи извештаи за повеќе земји, како и за инфлуенсерите кои се популарни во повеќе земји. Со оглед на тоа што Нилсен е сопственик на оваа база на податоци, можно е да се следат промените на долг рок, што исто така влијае на ефикасноста на инвестициите во рекламирањето преку инфлуенсери – вели Алида.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.