• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Џонсон Мети со прелиминарни резултати за работењето до 31.03.2021

28/05/2021
in Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Добри перформанси и можности за раст водени од одржливи решенија

Роберт МекЛеод, главен и одговорен директор, коментира:

р е к л а м а

Нашите вработени завршија огромна работа, прилагодувајќи се на новите начини на работа со COVID-19 протоколите, се уште давајќи одлични резултати на нашите клиенти. Благодарение на нивната напорна работа имавме одлични резултати, што, во контекст во време на пандемија, е особено неверојатно и доказ за нивните напори.

После предизвикувачката прва половина, силно закрепнавме во втората половина, помогнато од силно закрепнување на нашите пазари и повисоките цени на благородните метали. Ја продолжуваме нашата програма за ефикасност, строго управуваме со стекнатиот капитал и генерираме готовина од нашите веќе добро воспоставени деловни активности, кои што продолжуваме да ги инвестираме во име на растот, посебно во областа на материјалите за батерии и водород. Годинава постигнавме добар стратешки напредок. Почнавме да склучуваме партнерства за унапредување на комерцијализацијата на eLNO и да обезбедуваме нови победи на клиентите во горивните ќелии. Нашата инвестиција во одржливи технологии се базира на нашата постоечка експертиза и ќе овозможи трансформации во транспортот, енергијата, декарбонизацијата на индустријата и циркуларната економија што треба да достигне нето нула – трансформации, кои се во срцето на постигнување на нашата визија за почист, поздрав свет за денес и за идните генерации.

Токму во овој контекст ги започнавме нашите нови цели за одржливост, што ќе резултира со тоа што Џонсон Мети ќе биде нула-нето бизнис до 2040 година. Нашата агенда за одржливост не се однесува само на начинот на водење сопствен бизнис, туку го поткрепува нашиот стратешки фокус за сегашните и идните технологии што ги продаваме на нашите клиенти.

Бидејќи светот има цел да се врати наназад кон позелена иднина кога ќе излеземе од пандемијата, нашите технологии никогаш нема да бидат порелевантни. Ова веќе го гледаме во континуираното закрепнување на нашите клучни пазари и силниот почеток на тековната година. Додека нашите пазари може да останат неизвесни бидејќи пандемијата продолжува да влијае на делови од светот поинаку, сепак очекуваме раст од ниска до средна граница кај основните оперативни перформанси во наредната година, пред очекуваната добивка од моментално силните цени на благородните метали.

Објавени резултати

  • Пријавените приходи се зголемија за 8% водени од повисоките просечни цени на благородни метали
  • Пријавената оперативна добивка се намали за 17% во најголем дел водена од повисоки административни трошоци и големите трошоци за оштетување и реструктуирање
  • Пријавената добивка пред оданочување се намали за 22% на 238 милиони фунти како резултат на помалата пријавена оперативна добивка, под влијание на повисоките административни трошоци и големите трошоци за оштетување и реструктуирање
  • Пријавениот EPS се намали за 20%, што е одраз на пониска пријавена оперативна добивка
  • Приливот на готовина од оперативни активности се зголеми за 171 милиони фунти на 769 милиони фунти водено од силното управување на работениот капитал.

Основна изведба (1)

  • Продажбата се намали за 5% (1 Н: -20% и 2 Н: + 11% на годишно ниво) пред се водено од влијанието на КОВИД-19 врз нашиот сектор за чист воздух, иако овој бизнис доживеа силно закрепнување во текот на втората половина
  • Основната оперативна добивка се намали за 5%, како резултат на повисоките административни трошоци и влијанието на пониската продажба, што беше модерирано од повисоките цени на металите во групата платина (pgm), пред се во ефикасните природни ресурси
  • Основната EPS се намали за 9%, што е одраз на помал оперативен профит
  • Бесплатниот проток на готовина од 305 милиони фунти беше силно подобрување во однос на претходната година, водено од квалитетното управување на работниот капитал низ групата и намалување на заостанувања и покрај значителното зголемување на цените на платината (pgm)
  • Билансот на состојба останува силен, со нето долг од 775 милиони фунти; нето долг кон EBITDA од 1,2 пати

Влијанието на КОВИД-19

Низ целата пандемија на КОВИД-19, продолживме да ги балансираме потребите на сите наши засегнати страни, при што приоритет се здравјето и безбедноста на нашите луѓе, на клиентите, добавувачите и заедниците во кои работиме. Во првата половина, нашата продажба опадна материјално за 20%, бидејќи неколку наши крајни пазари – особено автомобилскиот – забележаа значителен пад како резултат на пандемијата. Во втората половина се забележа силно закрепнување со продажба од 11% на годишно ниво. Активноста во голем број наши бизниси се врати на нивото пред пандемијата. Бидејќи светот се повторно станува позелен, следејќи ја пандемијата, ние сме идеално позиционирани да им помагаме на нашите клиенти во сложените предизвици за решавање на климатските промени преку нашата палета на водечки одржливи технологии.

Дивиденда

Одборот ќе предложи конечна обична дивиденда за 50.0 пенси на Годишното собрание на 29 јули 2021 година. Заедно со привремената дивиденда од 20.0 пенси по акција, ова дава вкупна обична дивиденда од 70.0 пенси што претставува пораст од 26% на претходната година. Одборот предвидува враќање на идните исплати на дивиденда на нивоа забележани пред пандемијата КОВИД-19, кога тоа го дозволуваат околностите. Откако ќе биде одобрена од акционерите, крајната дивиденда ќе се исплати на 3-ти август 2021 година, со датум на екс-дивиденда 10 јуни 2021 година.

Комитет за општествена вредност

Одборот одлучи да создаде Комитет за општествена вредност за да се фокусира и да се надгледува нашата стратегија за одржливост, целите и перформансите, што вклучува наши активности за управување со климата и ESG. Сите директори ќе бидат членови на комитетот, со кој ќе раководи неизвршниот директор Џејн Грифитс.

Изгледи за годината што завршува на 31 март 2022 година

Тековната година започна добро со продолжување на силата забележана во втората половина на 2020/21 година. Сепак, побарувачката на крајниот пазар останува неизвесна и е предмет на развојот на КОВИД-19 ширум светот, со потенцијал за нарушување на синџирот на снабдување за некои од нашите автомобилски клиенти.

Во 2021/22 година, под претпоставка дека нашите крајни пазари ќе останат робусни, очекуваме раст од ниска до средна вредност на основните оперативни перформанси по постојани цени на благородни метали (4) и постојана валута. Ова во голема мера ја рефлектира силата во чистиот воздух со подобрување на количините на автоматско производство, заострување на законодавството во Азија и водоснабдувања од повисок ред во тешки дизели во САД. Покрај тоа, очекуваме подобрени перформанси од „Catalyst Technologies“ и континуиран напредок во здравството. Очекуваме да видиме придобивки од нашите иницијативи за ефикасност во целата група, иако делумно ќе бидат компензирани со инвестирање за развој во области со нова технологија, како што се материјали за батерии и водород.

Според тековните девизни курсеви, преодните движења на девизите за годината што завршуваат на 31 март 2022 година се очекува негативно да влијаат на основната оперативна добивка за околу 25 милиони фунти.

Доколку цените на благородните метали останат на сегашното високо ниво за целата година (особено за родиум и паладиум), би очекувале понатамошна нето корист до 120 милиони фунти (5). Продолжените силни цени на металите, исто така, може да резултираат во повисок работен капитал, затоа што влијаат на слободниот проток на готовина на краток рок.

Продолжуваме да инвестираме во проекти за стратешки раст и се очекува капиталните трошоци да бидат до 600 милиони фунти за годинава. Ова ја одразува зголемената инвестиција како што е планирано во материјалите од батеријата, што е на добар пат и е во согласност со претходните очекувања, инвестицијата во нашите рафинерии за да се зголеми еластичноста и капацитетот на овие средства и инвестициите во нашите активности со водород.

Британската компанија Џонсон Мети ја користи науката за да создаде почист, поздрав свет. Тие се светски лидер во производство на катализатори за автомобилската индустрија и системи на катализатори за контрола на загадувањето. Џонсон Мети работи во над 30 земји ширум светот и вработува повеќе од 15 000 луѓе. Една третина од сите нови возила ширум светот имаат катализатори од Џонсон Мети.

Џонсон Мети ја одбра Северна Македонија како дестинација за својата европска мега-фабрика за автокатализатори во Технолошко-индустриската развојна зона Скопје 1. Ова е најголемиот инвестициски проект, а воедно и најсофистицирана и најнапредна фабрика на Џонсон Мети во светот и компанијата е најголем извозник од Северна Македонија. Џонсон Мети минатата година ја затвори со 1.696 милиони евра увоз и 1.850 милиони евра извоз. Џонсон Мети во Северна Македонија вработува повеќе од 1.000 луѓе.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.