На третиот ден од меѓународниот адвертајзинг фестивал Cannes Lions беа доделени уште дополнителни 9 Grand Prix награди, доведувајќи го вкупниот број на досега доделени Grand Prix награди на 28.
Фестивалот започна на 21 јуни и ќе трае до 25 јуни, а се одржува во онлајн формат. Популарните „кански лавови“ се сметаат за најпрестижните награди во креативната индустрија.
За наградите на Cannes Lions оваа година се бореа вкупно 29,074 креативни остварувања, реализирани во последните две години.
Во продолжение следуваат кампањите, агенциите и клиентите наградени со Grand Prix на третиот ден од Cannes Lions, по категории:
Film Craft Lions
- “#WombStories” на Abbott Mead Vickers BBDO London и Chelsea Pictures за Essity
Industry Craft Lions
- “Courage is beautiful” на Ogilvy London и Ogilvy Toronto за Dove
Digital Craft Lions
- “Astronomical” на Epic Games за Fortnite
Entertainment Lions
- “Swipe night” на 72andSunny Los Angeles за Tinder
- “In love we trust” на Dentsumcgarrybowen Taipei City за Sinyi Realty
Entertainment Lions for Sport
- “Eternal run” на Edelman London за Asics
- “Salla 2032” на Africa DDB São Paulo за House of Lapland
Entertainment Lions for Music
- “Old Town Road” на Prettybird Culver City за Lil Nas X и Billy Ray Cyrus
- “Feed Parade” на Gut Agency São Paulo за Mercado Livre