Во петокот заврши овогодишното издание на најголемиот авертајзинг фестивал во светот, Cannes Lions, кој траеше пет денови и оваа година беше реализиран во виртуелен формат.
На последниот ден од фестивалот беа доделени дополнителни 7 Grand Prix награди во пет различни категории, со што вкупниот број на доделени Grand Prix награди на целиот фестивал изнесува 44.
Добитниците на седумте Grand Prix награди на последниот ден од Cannes Lions по категории се:
Film
- “#WombStories” на AMV BBDO за Bodyform/Libresse
- “You can’t stop us” на Wieden & Kennedy Portland за Nike
- “Crocodile inside” на BETC Paris за Lacoste
Titanium
- “#WombStories” на AMV BBDO за Bodyform/Libresse
Glass
- “I am” на VMLY&R Brazil за Starbucks
Sustainable Development Goals
- “The 2030 calculator” на Farm за Doconomy
Grand Prix for Good
- “#StillSpeakingUp Deeptruth” на Publicis Mexico и Publicis Latvia за Propuesta Civica и Reporters Sans Frontières
На последниот ден од Cannes Lions беа сумирани и вкупните резултати од изминатите пет фестивалски денови, со што беа одредени и најуспешните агенции, агенциски мрежи и огласувачи на фестивалот, и тоа:
Агенција на фестивалот
- AMV BBDO London
- Publicis Italy Milan
- FCB Chicago
Независна агенција на фестивалот
- Wieden+Kennedy Portland
- The Bloc New York
- Rethink Toronto
Агенциска мрежа на фестивалот
- FCB
- Ogilvy
- BBDO Worldwide
Холдинг компанија на фестивалот
- WPP
- Omnicom
- Interpublic Group
Креативен бренд на фестивалот
- Burger King
- Bodyform/Libresse
- Dove
Palme D’Or (Продукциска куќа на фестивалот)
- Chelsea Pictures, САД
- Pulse Films, САД
- Division, Франција
- Smugger, САД
- Prettybird, САД