• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Хуманоста е златен клуч која отвора многу срца“ – интервју со Тодор Стојчевски, одговорно лице за ПР на Лајонс Дистрикт 132

17/09/2021
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маркетинг365 го имаше задоволството да разговара со Тодор Стојчевски, одговорно лице за односи со јавност на Лајонс Дистрикт 132.

М365: Јавноста Ве знае како сопственик на меѓународната Агенција за односи со јавност Чептер 4. Но, од неодамна, станавте и лице за односи со јавност на хуманитарната асоцијација Лајонс Дистрикт 132.

р е к л а м а

Т.С.: Секој човек има огромен потенцијал да биде хуман. Дали ќе биде хуман е негова одлука. Лично, во хуманитарни активности сум вклучен речиси 30 години, откако станав член на подмладокот на Црвениот крст. Подоцна, по препорака на мојот драг пријател – лајон Миле Станковски – станав член на Лајонс клубот Вардар, еден од најстарите клубови во оваа асоцијација на хумани лица. Едноставно, сфатив дека хуманоста е категорија која треба да се споделува и организира. Индивидуалниот пристап дава ефект, но кога се организирате за да споделите хуманост со оној на кого му е потребна, тогаш ефектите се поголеми и поддршката е позначајна. Затоа, препорачувам секој да стане член на хумани асоцијации и здруженија. Вреди да се помага и да се биде хуман. Сериозна чест и обврска е да се биде Лајон.

Секако, поради природата на мојата работа, очекувано беше да се поврзат професионалноста и приватноста. Хуманата активност да ја поврзам со професионалната определба – односи со јавност и така, официјално, годинава сум Координатор за односи со јавноста и информирање во Кабинетот на гувернерката Весна Пацаноска. Ова е формалната титула, иако и кај претходни два гувернери на Дистрикт 132, бев задолжен за комуникација со јавноста.

М365: Што претставува оваа организација и на кој начин ја промовирате вашата хуманитарна работа и зошто е потребно да се промовира хуманитаризмот?

Т.С.: Секој различно ја доживува оваа организација, иако милувам да ја пренесам пораката на овогодишната гувернерка, дека „Лајонизмот е посветеност на највисоките идеали за хуманитарна работа: заедница на луѓе кои се обврзале да помогнат на оние што имаат потреба, преку сите средства што им стојат на располагање“. Значи, станува збор за верба дека луѓе од разни националности, вери и религии може да се здружат и да помогнат. Се базира на принципи според кои се живее и се служи во заедницата. Ние и нашите членови сме подготвени секогаш да помогнеме и да го направиме светот посреќно место за живеење, борејќи се против сиромаштијата, гладта, болестите, да им помогнеме на беспомошните. Затоа, наше мото е Служиме.

Дека сме светски позната организација потврдија и Обединетите нации кои го одбележуваат 24-ти март како Меѓународен ден на Лајонизмот. Постои меѓународна Лајонс фондација (LCIF), иако сме организирани на ниво на држави, дефинирани како Дистрикти. Во секој дистрикт постојат клубови основани од збир на индивидуалци. Секој дистрикт си има свои цели, но сите се дел од Меѓународната асоцијација на лајонс клубови. И она што е најважно, секој клуб има свој подмладок – Леовци – кои уште од мали нозе ја практикуваат хуманоста, човечките вредности и вредностите на лајонизмот.

М365: Како ги организирате овие хуманитарна активности – како се финансираат, кој ги реализира, кому се наменети, кои се таргет групи?

Т.С.: Секој клуб носи своја годишна програма, поднесена од страна на претседателот на Клубот за таа година. Раководството на клубот ротира на годишно ниво, што секако овозможува секоја година да се дефинираат нови цели, нови проекти, нови хумани подвизи. Програмата предвидува низа хуманитарни активности кои се реализираат во текот на годината, иако секогаш секој Лајон дејствува и помага и во неочекувани и во непредвидени околности. Сите проекти ги финансираме сами, како индивидуалци, преку годишни членарина во секој клуб. Освен членарината, секој Лајон дава свој индивидуален придонес во секоја акција, без разлика дали вложува време, пари, знаење. Едноставно, се организираме во давање на хуманоста. Ние помагаме на сите луѓе на кои им е потребна поддршка, иако дефинираме клучни области на делување, како што се Вид, Дијабетес, Детски канцер, Глад и Животна средина. Наша мисла водилка е „таму каде што има потреба, таму е Лајонот“. Што се однесува до поддршката, среќни сме што има многу хумани лица кои донираат пари, храна, облека, покуќнина, разен инвентар, учебници, лап-топ компјутери, таблети и се што е потребно.

М365: Вие сте и претседател на Лајонс Клубот Вардар, еден од постарите клубови во оваа асоцијација. Колку клубови има и каква е структурата на оваа асоцијација?

Т.С.: Да, нештата се поклопија. Оваа година сум и претседател на еден од најстарите клубови во нашата асоцијација – клубот Вардар. Чест е да водиш ваков клуб во кој членуваат приватно и професионално реализирани личности, кои несебично ја докажуваат својата човечност и преку хуманоста. Во клубот членуваат универзитетски професори, доктори, новинари, музичари, продуценти, психолози… експерти од разни области. Но, со еден збор, сите тие се „експерти по хуманизам“ и тоа го докажуваат на дело.

Нашиот клуб е еден од 24 клубови кои го формираат дистрикт 132, односно клубови во Република Северна Македонија. Но, ние сме само мал дел од светската клупска хуманитарна организација која има над 48.000 клубови во 200 држави со над 1.400.000 членови. Можеби сме мало хумано зрно песок во морето, но сме значајно хумано зрно песок во нашата заедница. Ги почитуваме и работиме според принципите на Лајонизмот, на тој начин што организираме разни хумани активности и посветуваме се што имаме и можеме на оние на кои им е потребно.

М365: Како медиумите реагираат на вашите информации за хуманитарни активности? Каква е соработката со новинарите?

Т.С.: Имаме одлична соработка со новинарите, кои секогаш се подготвени да ги поддржат и промовираат нашите активности. Нормално, доколку немаме активности, тие нема што да претстават пред јавноста. Како граѓанска организација и асоцијација на клубови успешно успеваме да ја претставиме нашата хумана мисија пред јавноста, без разлика дали тоа го правиме преку медиумите или организираме разни средби со граѓани, преку социјалните мрежи или во секојдневен контакт со сите граѓани. Медиумите се сензитивни на човечките приказни, затоа што и новинарите се луѓе кои живеат во оваа средина и кои ги споделуваат сите тажни приказни на луѓето околу нив. Исто така, верувам и сум сигурен дека никој не може да добие простор во медиумите доколку тоа не го заслужи. Затоа, наша обврска како асоцијација на клубови е да креираме настани, да помагаме на луѓето, да ја говориме нашата мисија и визија, да ја шириме хуманоста. Таа е „златен клуч“ кој отвора многу срца.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.