• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали „Reacvertising“ е новиот неизбежен тренд во маркетинг стратегијата на брендовите?

24/11/2014
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пред нецел месец на М365 пишувавме за канадската маркетинг агенција John St. која во склоп на својата пародија кампања за новите трендови кои се појавуваат во адвертајзингот во денешно време креираше интересно видео со наслов „ Reacvertising “ каде прикажува  тренд кој “ќе го нуди“ како дел од стратегијата на своите клиенти. Се насмевме што се насмевме но после тоа вреди да размислиме за тој ист тренд кој изгледа дека во блиска иднина може да биде неизбежен дел од маркетинг стратегијата на повеќето брендови :)

Станува збор за Reacvertising концептот,  во кој се истакнува важноста на брендовите да имаат поголема активност на друштвените мрежи за време на различни општествени настани следени од различни целни публики, одговор на различни трендови во индустријата со твитање на атрактивни хаштагови итн.

Активноста на брендовите на друштвените мрежи преку нивниот официјален профил со коментар на Фејсбук, твит на Твитер под одреден хаштаг за време на вакви настани, како на пример спортски натпревари кои се следат од голем аудиториум може да придонесат за огромен brand awareness кој не би можел да се креира со ниедна real-time маркетинг стратегија. Иако оваа стратегија на прв поглед изгледа како случајна и природна, за да биде остварена бара специјален тим, кој будно ќе ги следи настаните на друштвените мрежи и ќе биде поготвен да одговори веднаш. Најчесто тимот е составен од копирајтери, дизајнери и лица за комуникација на социјалните медиуми.

р е к л а м а

Овој тренд се покажа како успешен низ повеќе примери, а еден од нив е кога минатата година брендот за колачиња Oreo, за време на Супер Бол финалето на кое снема електрична енергија објави твит со текст „No Power?No problem“ на кој беше прикачена  дијаметрално осветлена фотографија на која беше прикажано колаче од брендот Oreo и текст на фотографијата „Сеуште може да забиете во мракот“.

oreo

Со интересен хумор, проследен со твит на својот официјален профил овој бренд за колачи „го освои интернетот“ и самата публиката која го следеше натпреварот, а веднаш по неговото споделување беше проследен со десетици илјади ре-твитови.

Проблемот кој овој тренд може да го наметне на брендовите е дека со нивната зголемена виртуелна сеприсутност на најразлични настани може да ги „оддалечи“ самите брендови од нивната примарна цел да креираат своја уникатна содржина, за нивната примарна цел на пазарот. Во самото видео е исто така нагласено дека со следење на овој тренд освен што ќе се задржи вниманието на публиката, може да се креира „пластична“ илузија дека брендот е интересен. Меѓутоа двонасочната комуникација како нова димензија на комуникација помеѓу брендовите и потрошувачот која се креираше со развојот на друштвените мрежи овој тренд го наметнувакако сосема природен кој во иднина би требало да биде дел од нивните маркетинг стратегии.

Што мислите Вие ?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.