Brigometar за Croatia osiguranje е најдобра европска дигитална outdoor реклама; DNNA за Дона Векиќ е втора најдобра во светот меѓу луксузните амбалажи; од Њујорк стигна признание за иновативност на визуелниот идентитет на роботската лабораторија CRTA и за дизајнот на skin-амбалажата на Cromaris.
Во Мадрид, во средата навечер, на 25 мај, Европската асоцијација за дигитален маркетинг (IAB Europe) ги прогласи најнапредните кампањи за минатата година на MIXX Awards Europe. Мерачот на грижи („Brigometar) кој го креираше Croatia osiguranje во соработка со агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и Go2Digital е прогласен за најдобар европски проект за дигитално outdoor огласување. Покрај златото во категоријата „Дигитално outdoor огласување“, тој беше награден и со сребро во категоријата „Виртуелна и проширена реалност“. „Brigometar“ е интерактивен оглас кој со помош на вештачка интелигенција ги мери грижите на минувачите.
Два дена претходно беа објавени резултатите од натпреварот Diela, најголемиот конкурс за дизајн на амбалажи во светот. Дизајнот на мирисот за ентериери DNNA, изработен од Bruketa&Žinić&Grey за тенисерката Дона Векиќ, го освои второто место во категоријата луксузни производи, веднаш зад заедничкиот проект на Dom Pérignon и Lady Gaga. Миризливите свеќи DNNA се дизајнирани со асоцијации на тенис – челичната топка служи и како капа за гаснење, а шишињата се направени од најквалитетно Мурано стакло, рачно изработени, дувани, загреани, ладени и персонализирани.
Порано истиот месец пристигнаа и признанијата од Art Directors Club New York (ADC Awards) и њујоршкиот Graphis. Најдолговечниот меѓународен натпревар за огласување и дизајн, Art Directors Club New York (ADC Awards), со признание за иновативност го награди визуелниот идентитет на Регионалниот центар за извонредност за роботски технологии CRTA. CRTA работи во рамките на Факултетот за машинско инженерство и бродоградба на Универзитетот во Загреб, чиј визуелен идентитет беше создаден со помош на вештачката интелигенција Grey. Студентите со свој ракопис го напишале името на лабораторијата „CRTA“, а нивниот ракопис потоа послужил како влезна информација за вештачката интелигенција. Со обработката на овие информации, создадени биле бројни визуелни податоци кои послужиле како основа за визуелниот идентитет.
Дизајнот на иновативното skin пакување на Cromaris беше награден со сребро на меѓународниот натпревар “Graphis Packaging“. Graphis е реномиран издавач од Њујорк со традиција од 1944 година, кој секоја година наградува и објавува проекти од областа на дизајнот, огласувањето, фотографијата и илустрацијата. Со ова, Cromaris се најде во друштво на успешни светски брендови како PepsiCo, Moët Hennessy, Xbox и Mars Wrigley. Награденото решение им овозможува на клиентите да се уверат во свежината, квалитетот и потеклото на производите на Cromaris на самото продажно место. Квалитетната бела риба – бас, позлатена платика и хама, е достапна за потрошувачите филетирана и исчистена од коски, во амбалажа без набори што ја зачувува свежината, бојата и целовитоста на производот и обезбедува понепосредно искуство на купување. На пакувањето има истакнато и QR-код кој овозможува виртуелна прошетка низ рибникот, така што потрошувачите можат сами да видат под какви услови се одгледува оваа риба.