• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Јернеј Смисл и Иван Ковачевиќ – предводници на стручните жирија на SoMo Borac

09/08/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Оваа година ќе се одржи јубилејното 10. издание на регионалните награди за дигитални кампањи SoMo Borac. Маркетинг365 го имаше задоволството да разговара со Јернеј Смисл, претседател на жирито SoMo Media и директор за маркетинг во VIDAA, и Иван Ковачевиќ, претседател на жирито SoMo Advertising и директор за маркетинг во SofaScore. Во продолжение Ви пренесуваме дел од разговорот.

Јернеј Смисл и Иван Ковачевиќ
  1. Како изгледаат маркетиншките активности за еден глобален оперативен систем, односно апликација?

Јернеј Смисл: Многу различни работи. Тоа е обемна работа. Прво, како платформа, има многу работа на B2B бидејќи сме помеѓу добавувачите на содржини (CSP, т.е. Netflix, Disney, YouTube…) и производителите (Hisense, Toshiba, Sharp…) и треба да ги усогласиме сите дизајни и кампањи кои се видливи за крајните потрошувачи на секој пазар. Потоа, има многу настани ширум светот (CES – Las Vegas, IBC – Amsterdam…) каде што го претставуваме нашиот оперативен систем. На крај тука е и чистиот маркетинг: позиционирање на нашиот оперативен систем на пазарот, градење на брендот, односи со јавноста, како што реков – обемна работа.

Иван Ковачевиќ: Нашите маркетинг активности се фокусирани на две клучни цели, изградба на брендот и стекнување корисници преку performance-кампањи. Ја покриваме комплетната маркетиншка “инка”, но ја прилагодуваме од пазар до пазар во зависност од целите. Тоа што сме глобално присутни е посебен предизвик и од аспект на распределба на буџетот и од аспект на конкретни активности. Посветуваме посебно внимание на локализацијата за клучните пазари, така што имаме локални активности кои ги спроведуваат локални тимови, на пример во Бразил и Аргентина имаме тим кој покрива социјални мрежи и поддршка за корисници на португалски. Ако треба да издвоиме една од нашите активности што не прави единствени, тоа би биле нашите соработки со медиумите, на кои во реално време им доставуваме висококвалитетни инфографици со нашата статистика. Соработуваме со повеќе од 70 видови медиуми на речиси сите континенти. Ова ни помага да изградиме бренд и индиректно да ги зголемиме корисниците на тие пазари.

р е к л а м а
  1. Многу се зборува за омниканални маркетинг стратегии. На кои дигитални канали ставате најголем фокус?

Јернеј Смисл: Со оглед на тоа што ние сме платформа и претежно комуницираме со потрошувачите преку ТВ, исто така користиме и веб-страници и маркетинг преку е-пошта. Присутни сме на социјалните мрежи, секако.

Иван Ковачевиќ: Се трудиме максимално да ги искористиме платените и органските канали. За платените, користиме кампањи за инсталирање апликации на неколку платформи, но нашиот најголем фокус е на „кампањите за апликации“ на платформата на Google. Работиме по сопствен модел за машинско учење, кој го предвидува однесувањето на корисникот во иднина врз основа на однесувањето на корисникот во одреден краток временски период. Колку е подобар овој модел, толку подобро Google ни носи корисници кои ја враќаат инвестицијата за пократок временски период. Ги приспособуваме понудите и ги локализираме креативите во секоја земја.

  1. Вештачка интелигенција, метаверзум, NFT-а се само дел од темите за кои нашироко се дискутира во дигиталната сфера. Кој од нив го гледате како најважен тренд што ќе ја обликува иднината на дигиталнот свет?

Јeрнеј Смисл: Моето мислење е дека метаверзумот ќе биде најважен од наведените три.

Иван Ковачевиќ: Не можам да гледам во волшебна кугла, но факт е дека сме на врвот на возбудата околу метаверзумот, NFT-ата, Web 3. Можеме да видиме навистина одлични примери за квалитетно користење на овие технологии од страна на бројни брендови, технолошки компании, па дури и поединци. На пример, во светот на спортот тука се издвојува Socios, кој како никој досега ги поврза спортските навивачи ширум светот со клубовите, а Sorare со својата фудбалска фантазија. Корејската фудбалска лига е присутна во метаверзумскиот свет Sandbox. Има многу примери. Навистина е возбудливо да се видат можностите што ги нудат овие технологии. Мислам дека клучот сепак ќе остане во привлекувањето на вниманието на корисникот на платформата/каналот што е релевантен во тој момент. Денес тоа може да биде канал на YouТube или TikTok, утре метаверзумски свет како Decentraland или Sandbox.

  1. Колку релевантната содржина е важна за односот со корисниците и како тој да се развие?

Јeрнеј Смисл: Релевантната содржина е од клучно значење. Започнува со содржина, но не заборавајте на дистрибуцијата. Тоа оди рака под рака.

Иван Ковачевиќ: Содржината е крал, но контекстот е кралица. Секој ден сме бомбардирани со огромно количество содржини, човек во просек троши околу 150 минути на социјалните мрежи, а повеќе од 6 часа дневно консумира дигитални содржини. Сè потешко е да се привлече вниманието на корисниците, но за да се успее во тоа, клучно е содржината да се прилагоди на публиката и да се испорача во вистинско време. На пример, нашата главна предност е деталната статистика која се обидуваме да ја претставиме како инфографици на социјалните мрежи во реално време. Ова е местото каде што им даваме вредност на корисниците, медиумите и спортистите на каналот што го користат додека го следат натпреварот. Секогаш се трудиме да ги следиме трендовите, но не скокаме на првиот воз на нова возбуда.

  1. Зошто SoMo Borac е важен за развојот на регионалната дигитална заедница и како тој влијае на неа?

Јeрнеј Смисл: Како што кажавте: SoMo е најсилната регионална заедница. Од оваа гледна точка, SoМo Borac има суштинска улога во дефинирањето на начин за развој на дигиталната сфера и препознавање на најдобрите дигитални проекти.

Иван Ковачевиќ: SoMo Borac се стреми да поврзе исклучително важна, но сè уште потценета индустрија. Луѓето кои работаат во дигиталната сфера во регионот можат да се пофалат со завидни резултати кои не се ништо полоши од оние на нивните колеги на релативно поразвиените пазари. SoMo Borac ги собира луѓето кои се страстни за дигиталниот свет, ги поврзува. Драго ми е што од оваа година и технолошките компании добија свој простор, мислам дека тоа е одлична можност за маркетерите од технолошките компании да се поврзат и да разменат искуства.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.