• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Дивна Пешкир и Невена Петровиќ од McCann Белград по повод новата кампања за Јелен пиво: „Ако се јавиш на бившата, јави се и на кумот да дојде по тебе!“

29/08/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Апатинска пивара и Јелен пиво веќе шеснаесет години успешно ја спроведуваат кампањата „Кога пијам, не возам“, а оваа година креативците на агенцијата McCann Белград смислија пораки со кои секој од нас барем еднаш во животот можел да се идентификува. Целта на кампањата е да се привлече вниманието на јавноста за опасностите од возење моторни возила под дејство на алкохол. За тоа што ги инспирирало на патот кон таа цел, зборуваа Дивна Пешкир, копирајтер, и Невена Петровиќ, постар копирајтер во тимот на McCann Белград.

  1. Имајќи предвид дека Апатинска пивара веќе 16 години успешно ја спроведува кампањата „Кога пијам не возам“, колку е предизвик да се смисли нешто ново што досега не е видено?

Невена: Кампања со толку силен слоган, која трае толку долго време и веќе има дадено неколку одлични примери, е многу предизвикувачка. Секој од нас барем еднаш ја видел оваа кампања, која неминовно остава силен впечаток, а наша задача беше тоа да го повториме. Одлуката да се заснова само на пораки, без фотографии, го направи целиот потфат уште поголем предизвик.

р е к л а м а

Дивана: Шеснаесетта среќа! Кога ќе размислам малку подобро, токму фактот дека се е веќе „видено“ отвори простор за нешто необично, нешто што излегува од рамката. Тоа е она што нé задржа на иста бранова должина со клиентот од самиот почеток, што, како што се покажа, беше голем плус!

  1. Колкаво е значењето на ваквите општествено одговорни активности на компанијата за перцепцијата на брендот во јавноста?

Дивна: Прекрасно е што општествената одговорност станува незаменлив дел од бизнисот на сè поголем број компании, бидејќи овозможува пренесување на многу важни пораки до општеството кое живее сè побрз живот. Брендовите, како амбасадори на вредностите и застапници на општествените агенди, играат голема улога во формирањето на јавното мислење за голем број теми како што се родовата еднаквост, човековите права, јавното здравје, безбедноста во сообраќајот и слично. Затоа е исклучително важно да не се прекине овој тип на комуникација.

Невена: Според мене, нема поважни кампањи од оние општествено одговорните – и за агенцијата и за клиентот. Се водам од логиката дека ако во целата наша работа не сме направиле нешто што придонесува за општеството во целина, зошто воопшто сме направиле нешто? За креативците, ваквите кампањи се особено инспиративни бидејќи сме мотивирани од помислата да направиме „нешто повеќе“. Ова се незаборавни кампањи и би сакала да ги има повеќе, а брендовите ги препознаа проблемите во општеството и празнините што можат да ги пополнат – без разлика дали тоа е боење фасада или апел како овој што спасува животи.

  1. Со оглед на тоа што живееме во регион каде што тврдоглавоста е многу честа карактерна особина, како да ѝ пристапиме на целната група на неочекуван и ефективен начин преку ваква сериозна кампања?

Невена: Јас во оваа ситуација тргнав од себе. Знам како е кога ќе се заинетем и на што ме тера тој инает, мислам дека ретко што друго може тоа да го направи. Тоа е нешто карактеристично за нашите простори и ни послужи како почетна точка за целата кампања.

Дивна: Пред сè, требаше добро да ја запознаеме целната група на маса со по еден ладен Јелен! ;) Тоа значи дека добро се погледнавме себеси, а потоа и друштвото со кое безброј пати сме славеле многу важни настани, за да утврдиме зошто нам, вакви какви што сме, обликувани од климата, наследство и традиција, инаетењето ни е всушност толку важно. За нас е важно некој да нè почитува и да е спремен да нè надмудрува онолку колку што е потребно за на крајот да се договориме, особено ако тоа е нешто „за наше добро“. :)

  1. Што мислите, кој е најдобриот пристап за пренесување на пораките од една ваква важна кампања? Што има најголем ефект врз промената на навиките на поединците, па и на општеството?

Дивна: Мислам дека најефективниот начин да се допре до целната група е да се соопштат универзалните вистини преку хумористичен пристап. Да се ​​насмее некого значи да се стекне не само нивната симпатија, туку и нивната доверба и позитивно внимание за некои идни важни пораки. Кога публиката се поистоветува со пораките што ги испраќа кампањата, можеме да кажеме дека од гледна точка на нас креативците, таа е успешна.

  1. Кога луѓето ќе се напијат, тие се охрабруваат да прават работи што инаку не би ги направиле (на пр. да се јават на бившата/бившиот). Дали некогаш сте биле во слична ситуација?

Невена: Можноста лично да се идентификувам со тој слоган беше уште еден двигател за работа на кампањата. :) Се случувало да се разбудам со засрамувачки пораки на телефонот (што ги поднесувам полошо од мамурлакот), но со текот на годините тоа станува минато. Сепак, чувството на непријатност и каење за нешто толку мало како што е испраќањето пораки е доволен показател дека навистина не треба да седнете зад воланот под дејство на алкохол.

Дивна: Јас така се омажив. :)

  1. Дали им ја отворате душата на келнерите и која песна ја нарачувате во кафана?

Невена: На келнерите не, но моите пријатели морале безброј пати да ги слушаат моите животни мудрости. :)  Што се однесува до нарачувањето песна, во текот на вечерта тоа се Чола и “Noć mi te duguje”, а за фајронт – Жељко Самарџиќ и “Da me nije”.

Дивна: Келнерот е, веднаш по тој што ќе ве врати дома, најважната личност на секоја забава. Многу е важно да запомните дека бакшишот мора да расте пропорционално со бројот на тајни што сте ги споделиле таа вечер. ;) Што се однесува до песната, како пејачка на безброј фолк фестивали, мислам дека повеќе би сакала да му платам на оркестарот за да си одат дома кај нивните деца и убаво да се наспијат пред нивната дневна работа.

******************

Креативен тим:

Јана Савиќ Растовац, Executive Creative Director
Кристина Јовановиќ, Senior Art Director
Лидија Миловановиќ, Associate Creative Director
Александар Милојевиќ,  Senior Strategic planner
Александра Живановиќ Брадиќ, Group Account Director
Маја Павловиќ, Account Manager
Невена Петровиќ, Senior Copywriter
Дивна Пешкир, Copywriter
Марко Михајловиќ, Production artist

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.