• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Лидерите на индустријата и признатите креативни професионалци дискутираа за иднината на телевизиската индустрија на NEM Zagreb 2022

13/12/2022
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

(09.12.2022) – Вториот ден од NEM Zagreb 2022 започна со појадок организиран од Adriatic Luxury Hotels, долгогодишен партнер на NEM Dubrovnik, во NEM Lounge.

По прекрасниот почеток, учесниците на настанот се преселија во Салата за панели за презентацијата “Co-production Business Practice” со водечки телевизиски професионалци, во која улествуваа:

р е к л а м а
  • Френк Спотниц, извршен директор и извршен продуцент во Big Light Productions и
  • Марике Муселаерс, главен директор за содржина и партнерства во Lumière Group.

Споделувајќи инспиративни сознанија за нивното долгогодишно искуство со копродукции, говорниците истакнаа дека копродукцијата е победничката конкурентна формула за земјите надвор од регионот.

Лидерските предизвици беа уште една интересна тема на вториот ден на NEM Zagreb 2022. Кога трошоците за производство имаат тенденција да растат и буџетирањето има тенденција да вклучува намалување на трошоците, кога новите технологии и процеси се имплементираат во обид да се остане во чекор со трендовите, охрабрувањето на продуктивноста на вработените во никој случај не е лесна задача. Панелот “Biggest Challenges One Can Face in a Leadership Role” беше модериран од Марија Руа Агуете, извршен директор и технолошки соработник во Omdia, а говорниците кои ги споделија тајните на нивните лидерски вештини беа:

  • Матијас Сетеле, генерален директор TV Markíza и член на уредувачкиот одбор на CME, и
  • Емил Кошлуков, генерален директор на Бугарската национална телевизија.

Следниот клучен настан на денот беше Content Showcase посветен на презентација на најновите проекти во регионот и Европа. За време на двочасовната презентација, 16 говорници од шест успешни компании презентираа информации за над 30 интригантни нови проекти, вклучително и:

  • Firefly Productions, со презентација на нивните меѓународни проекти;
  • Joomboos воведува проекти што моментално се во развој и најавува нови проекти развиени од нивниот креативен тим по исклучително популарните тинејџерски серии Outsiders и Tea’s Diaries;
  • Viaplay Group ја претстави својата содржина Viaplay Select што ќе стане ексклузивно достапна во регионот преку стриминг Pickbox NOW од 1 декември;
  • RTV Slovenia презентираше за нивната славна крими серија која ја сакаат и гледачите и критичарите, најавувајќи нови сезони на серијата;
  • CineLink Drama претстави три драма серии од Југоисточна Европа кои моментално се во развој;
  • BH Telecom воведува дури седум нови серии, потврдувајќи ја на NEM Zagreb 2022 нивната важна нова улога во продукцијата на телевизиски драма серии.

Проектите и копродукциите објавени за време на презентацијата беа интригантна тема на Копродукцискиот вмрежувачки ручек со голем број независни продуценти и претставници на продукциски и телевизиски куќи. Овој приватен настан е дизајниран како одлична можност за вмрежување за учесниците на NEM Zagreb 2022 заинтересирани за копродукцискиот бизнис.

Глобални трендови, популарни жанрови и формати

Содржината базирана на вистинити приказни е исклучително популарна, но дали овој опис воопшто е точен? Ова беше важна тема на дискусии на панелот “How To Approach True Stories?”, на кој учествуваа говорници кои коментираа за стандардите што треба да ги исполнуваат содржините за да се категоризираат како „засновани на вистинска приказна“.

Ричард Мидлтон, управен уредник во TBI, беше домаќин на исклучително интересна дискусија со учесниците на панелот, вклучувајќи ги:

  • Френк Спотниц, извршен директор и извршен продуцент во Big Light Productions;
  • Мајкл Искас, главен извршен директор во Antenna Studios;
  • Лери Бас, извршен директор и извршен продуцент во ShinAwiL Productions;
  • Рита Гребенчикова, раководител на филмска продукција, продуцент, во UPHub (Украински продуцентски центар); и
  • Дариуш Јаблонски, основач, извршен директор, продуцент и режисер, во Apple Film Production.

Глобалните медиумски трендови отсекогаш биле фокусна точка во сите изданија на NEM, вклучително и на NEM Zagreb 2022. Вредноста на глобалните медиуми се очекува да надмине еден трилион американски долари до 2027 година, а 42 отсто од приходот доаѓа од онлајн видео стриминг. Исто така, се предвидува дека онлајн рекламирањето ќе генерира повеќе од 331 милијарда американски долари во следните пет години. Која е улогата на TikTok, Meta и YouTube? Марија Руа Агуете, извршен директор i технолошки соработник vo Omdia, презентираше студија на случај за Глобалните трендови во медиумите и сподели важни информации за оваа тема за време на интервју еден на еден со Даниел Фридлендер, директор за европски прашања и раководител на европската канцеларија на телевизијата Sky.

Како дел од интересните дискусии на панелот за скандинавски копродукциски модел во Јадранскиот регион, говорниците зборуваа за опциите за имплементација на успешниот скандинавски производствен модел во рамките на различната култура на Јадранскиот регион, споделувајќи ги своите ставови за тоа што би било потребно за направи овој модел да работи и во оваа област. Учествуваа панелистите:

  • Марике Муселаерс, главен директор за содржина и партнерства во Lumière;
  • Бобан Јевтиќ, директор за стратегија и развој на содржини во Firefly Productions; и
  • Ванда Рапти, извршен потпретседател и главен комерцијален директор за Северна Америка и Viaplay Select при Viaplay Group.

Вториот успешен ден на NEM Zagreb 2022 беше затворен со голема Божиќна забава од Pickbox со пријателите и соработниците на ТВ каналот Pickbox и стриминг платформата Pickbox NOW.

Повеќе информации за настанот можат да се најдат на официјалниот веб-сајт: www.neweumarket.com/zagreb/

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.