Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions ги објави имињата на претседателите на жиријата задолжени за доделување на овогодинешните „Лавови“ кои што ќе го постават глобалниот репер за извонредност во креативноста.
Извршниот директор на LIONS, Сајмон Кук, посочи: „Овие индивидуи ја застапуваат големата широчина на исклучителни таленти од целиот спектар на креативната индустрија. Претседателите на жиријата на Cannes Lions играат суштинска улога во одржувањето на интегритетот на фестивалот, како и во поставувањето на креативниот репер за глобалната индустрија. Им благодариме за нивните уникатни перспективи, експертиза и лидерско искуство што ќе ги донесат во реализацијата на оваа многу важната задача поставена пред нив“.
Претседатели на жири-комисиите на Cannes Lions 2023, по категории, ќе бидат:
Ари Вајс, Global Chief Creative Officer, DDB Worldwide, Global
во категоријата “Brand Experience & Activation Lions”
Том Стејн, Chairman and Chief Growth Officer, Stein IAS, Global
во категоријата “Creative B2B Lions”
Џастин Пејтон, Chief Transformation Officer, Wunderman Thompson, APAC
во категоријата “Creative Business Transformation Lions”
Ненси Крими-Ламана, Chief Creative Officer, FCB, Canada
во категоријата “Creative Commerce Lions”
Саманта Хернандез Дијаз, Chief Strategy Officer, GUT Mexico City, Mexico
во категоријата “Creative Data Lions”
Девика Булчандани, Global CEO, Ogilvy, Global
во категоријата “Creative Effectiveness Lions”
Амрита Рандхава, CEO, Publicis Groupe, Singapore & Southeast Asia
во категоријата “Creative Strategy Lions”
Квинтон Харис, Co-founder & CEO, Retrospect, USA
во категоријата “Design Lions”
Реш Сиду, Global Director, Arcadia Creative Studio, Snap Inc., Global
во категоријата “Digital Craft Lions”
Чака Собани, Global Chief Creative Officer, Leo Burnett, Global
во категоријата “Direct Lions”
Брент Андерсон, Global Chief Creative Officer, TBWA\Media Arts Lab, Global
во категоријата “Entertainment Lions”
Френсин Ли, Global Head of Marketing, Riot Games, Global
во категоријата “Entertainment Lions for Gaming”
Даниеле Хинде, Owner / Executive Producer, Doomsday Entertainment, USA
во категоријата “Entertainment Lions for Music”
Роб Дубал, Co-President на McCann London и Joint Chief Creative Officer на McCann UK, McCann London, UK
во категоријата “Entertainment Lions for Sport”
Бруно Бертели, Global CEO на Le Pub, Global Chief Creative Officer на Publicis Worldwide, Chief Creative Officer на Publicis Groupe Italy, Publicis Worldwide, Global
во категоријата “Film Lions”
Теа Углоу, Creative Director, Google, APAC
во категоријата “Glass Lions: The Lion for Change”
Мел Рутиер, Chief Creative Officer, VMLY&R Chicago, USA
во категоријата “Health & Wellness Lions”
Јошихиро Јаги, Executive Creative Director, Dentsu Inc., Japan
во категоријата “Industry Craft Lions”
Грејс Фрeнсис, Global Chief Creative и Design Officer, WONGDOODY, Global
во категоријата “Innovation Lions”
Кристијан Јул, Global CEO, GroupM, Global
во категоријата “Media Lions”
Шенон Вашингтон, US Chief Creative Officer, Connected Communications, R/GA, USA
во категоријата “Mobile Lions”
Хавиер Кампопијано, Worldwide Chief Creative Officer во Grey и Global Chief Creative Officer во OpenX From WPP, Grey/OpenX, Global
во категоријата “Outdoor Lions”
Џошуа Принц, CEO, Professional Group, Omnicom Health Group, Global
во категоријата “Pharma Lions”
Џо-ен Робертсон, CEO, Global Markets, Ketchum, Global
во категоријата “PR Lions”
Али Рез, Chief Creative Officer, Impact BBDO, MENAP
во категоријата “Print & Publishing Lions”
Целисо Рангака, Chief Creative Officer, FCB, South Africa
во категоријата “Radio & Audio Lions”
Саманта Алмеида, Director of Diversity and Content Innovation, Globo, Brazil
во категоријата “Social & Influencer Lions”
Жан Лин, Chief Culture Officer, Dentsu Group Inc., Global
во категоријата “Sustainable Development Goals Lions”
Дејвид Дрога, CEO & Creative Chairman, Accenture Song, Global
во категоријата “Dan Wieden Titanium Lions”
Фестивалот Cannes Lions ќе се одржи помеѓу 19 и 23 јуни 2023 година, обезбедувајќи годишен форум за глобалната индустрија со цел решавање на најитните прашања со кои тие и светот се соочуваат денес. Пријавувањето за учество на Cannes Lions се отвора на 12 јануари, а пријавувањето за награди се отвора на 19 јануари. Дополнителни информации за фестивалот може да се најдат на canneslions.com.