• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Девет митови за маркетингот кои не се точни!

22/02/2023
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Бидејќи терминот „маркетинг“ се однесува на широк опсег на идеологии, дезинформациите за маркетингот понекогаш може да изгледаат како вистинити. Дури и професионалците, како и оние со големо искуство не е невообичаено да имаат мислења што не се усогласуваат целосно со маркетиншките факти. Планирањето на вашите идни маркетинг активности може да биде предизвик со оглед на бројните маркетиншки митови и заблуди кои моментално се во оптек.

Заблудите и митовите за маркетингот може да ги попречат дури и најефективните стратегии за генерирање на потенцијални клиенти и маркетинг планови. Овие заблуди и митови често влијаат дури и на најголемите светски бизниси. Не само што треба да вложите напор, туку треба и да имате солидно разбирање за тоа што сакате да постигнете за да успеете во маркетингот. Постојат бројни универзални вистини на полето на маркетингот, како и бројни, ако не и повеќе, вообичаени маркетинг заблуди. Подолу ќе ви ги претставиме 9те маркетинг митови кои не се точни.

р е к л а м а

Мит бр.1: На малите бизниси не им е потребен маркетинг

Воопшто не е точно дека на малите бизниси не им е потребен маркетинг. Разбирливо е дека малите бизниси немат толку голем буџет како компаниите кои се подолго време на пазарот, меѓутоа изоставањето на маркетинг стратегија кај малите бизниси е многу погрешно. Како мал бизнис, или бизнис кој е нов на пазарот, неопходно е да се инвестира во маркетинг со цел потенцијалните клиенти да дознаат за вас и вашата понуда. Маркетингот ќе го претстави вашиот бренд пред јавноста, ќе ја зголеми вашата продажба и ќе ви помогне во остварување на вашите бизнис цели. Иако ресурсите се ограничени, од суштинско значење е малите бизниси да инвестираат во развоj и имплементација на маркетинг стратегија.

Мит бр.2: Ако производот е добар не е потребен маркетинг

Со толку голема конкуренција на пазарот тешко дека ова ќе можеме да го прифатиме како точно. Без разлика колку е добар вашиот производ или услуга, истиот мора да се бори против милиони други производи на пазарот за да го привлече вниманието на купувачите. Маркетингот е неопходен за секој бизнис, без разлика дали се работи за голем или мал бизнис, поради што дури и најпознатите компании како на пример Apple, продолжуваат да се рекламираат без разлика што веќе е позната и призната компанија од светски размери.

Мит бр.3: Маркетингот е лесен и секој може да го прави

Доколку тоа беше точно, во моментов би имало милион компании кои би биле многу успешни бидејќи нели – секој извршува одредена маркетинг активност за својот бизнис. Некои луѓе веруваат дека едноставното објавување и управување со вашите профили на социјалните мрежи е доволно. Планирањето и истражувањето го сметаат за непотребно. Но, ова е далеку од вистина. Маркетингот како алатка која денес најмногу се користи не е ни малку лесна како што некои мислат. За да успеете во маркетингот потребно ви е време, средства но, најбитно е планирањето на соодветни стратегии за маркетинг кои треба да ги дадат посакуваните резултати. Овде не се работи само за квантитет, се работи за квалитет кој со грижливо направен маркетинг план несомнено ќе биде успешен.

Мит бр.4: Маркетингот треба да дава брзи резултати

Премногу често, оние кои се нови во областа се незадоволни кога нивните напори не даваат инстантни резултати. Кога ќе ги погледнете одличните резултати од вашата маркетинг кампања, но сепак не добивате нови нарачки за вашиот производ веднаш, сигурно помислувате дека правите нешто погрешно, нели? Погрешно! Вистина е дека дигиталниот маркетинг најверојатно ќе даде резултати побрзо од традиционалните маркетинг методи. Сепак, потребно е време за да го видите ефектот од маркетингот бидејќи за еден купувач да се одлучи на нарачка потребни се повеќе интеракции со вашиот бренд и производ. Како правило, често се наведува дека се потребно во просек седум интеракции со вашиот бренд пред да се изврши купувањето.

Мит бр.5: Маркетингот е наменет само за стекнување на нови клиенти

Една од најраспространетите заблуди за маркетингот е дека неговата единствена цел е да донесе нови клиенти. Не можете да ги фокусирате вашите маркетинг напори само на стекнување нови клиенти. Мора активно да им се посветите на постојните клиенти, да ја изградите репутацијата на вашиот бренд за да ги задржите постојните клиенти и да привлечете нови. Исто така, мора да ја покажете вашата лојалност кон вашите постоечки клиенти доколку сакате да продолжат со користење на вашите производи или услуги. Кога имате лојални клиенти, тие ќе бидат вашиот бесплатен маркетинг со тоа што ќе ве преорачуваат на други на кои им се потребни истите производи или услуги.

Мит бр.6: Потребно е да го насочиме нашиот маркетинг кон сите, бидејќи сите се наши клиенти

Тука треба да се напомене дека нè секој може и сака да биде ваш клиент, односно да биде заинтересиран за вашите производи или услуги што ги нудите. Па оттука, произлегува фактот дека со помош на маркетингот треба да ги привлечете оние клиенти кои би биле заинтересирани за вас и за тоа што го нудите. Запомнете, нè секој има потреба од она што вие го нудите, така што маркетингот насочен кон секого е едноставно губење време и пари. Прво, јасно дефинирајте која е вашата публика, кои се нивните проблеми, цели и желби, па потоа пренесете го тоа преку вашиот маркетинг.

Мит бр.7: Ако имаш профил на некои од популарните социјални медиуми, не ти е потребна веб страна

Свесни сме дека популарноста на социјалните медиуми во светот постојано расте, а со тоа се зголемува и користењето на овие медиуми за маркетинг цели. Но, дали е тоа доволно? Сепак останува фактот дека поседувањето на ваша веб страна е исто така од големо значење. Добро е да се искористат социјалните медиуми за маркетинг, но само за да можете преку нив да ги насочите потенцијалните клиенти кон вашата веб страна. Поседувањето на добро организирана и функционална веб страна создава чувство на сигурност кај потенцијалниот клиент.

Мит бр.8: Направете ја вашата веб-страница, и готово!

Многумина мислат дека работата е завршена кога веб страната ќе биде креирана. Но, не е така. Креирањето на веб страна е само почеток на работата. За да биде успешен бизнисот, веб страната не е крајното решение, туку од тука почнуваат низа други активности. Веб страната треба постојано да се одржува, но и да се промовира за да стане широко достапна за јавноста и потенцијалните клиенти.

Мит бр.9: Колку повеќе пари потрошени на маркетинг, толку повеќе клиенти

Веројатно ќе добиете повеќе потенцијални клиенти ако потрошите повеќе пари на маркетинг, но се разбира дека потенцијалните клиенти не секогаш стануваат клиенти. За најдобри резултати, кога станува збор за генерирање на потенцијални клиенти, потребно е  да поставите приоритет на квалитетот пред квантитетот. За да го постигнете ова, внимателно треба да ги насочите вашите маркетинг активности кон т.н. “идеални купувачи” . Така, ќе заштедите пари, но и ќе добиете зголемен број на продажби.

Ова се 9-те митови за маркетингот кои Ви ги претставивме, иако постојат уште многу вакви. За крај само да напоменеме уште еднаш дека за да имате успешен маркетинг потребно е време, напор, упорна работа, а пред сè добра стратегија која ќе ви овозможи да се котирате виско на пазарот кој станува сè поконкурентен.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.