The Gunn Report, извештајот кој ги презентира најнаградените проекти и агенции во адвертајзинг индустријата секоја година (почнувајќи уште од 1999-тата) го објави извештајоt за 2014 година кој ја претставува ефикасноста на огласувањето во целиот свет за периодот од 1 јануари до 31 декември минатата година.
Извештајот се темели на резултатите од 45 глобални, регионални и национални креативни натпреварувања.
Gunn Report се смета за еден од индексите со најголем кредибилитет во маркетинг светот.
Во продолжение погледнете ги некои од најзначајните остварувања и признанија сумирани во Gunn Report за 2014 година.
Most Awarded Film Commercial in the World in 2014
1 Volvo Trucks, ‘The Epic Split’, Forseman & Bodenfors (Gothenburg)
2 Harvey Nichols Christmas, ‘Sorry I Spent It On Myself’, adam&eveDDB (London)
3 New Zealand Transport Agency, ‘Mistakes’, Clemenger BBDO (Wellington)
Most Awarded Print / Out of Home Ads and Campaigns in the World in 2014
1= Fiat/Don’t Text And Drive, ‘Letters’ campaign, Leo Burnett Tailor Made (São Paulo)
= Guinness Draught In A Bottle, ‘Un-Cinq’ campaign, BBDO Proximity (Singapore)
3 British Airways, ‘The Magic of Flying’, OgilvyOne Worldwide (London)
Most Awarded Digital Ads in the World in 2014
1 Honda Internavi, ‘Sound of Honda – Ayrton Senna 1989’, Dentsu (Tokyo)
2 Volvo Trucks, ‘The Epic Split’, Forseman & Bodenfors (Gothenburg)
3 Volvo Trucks, ‘Live Test Series’, Forseman & Bodenfors (Gothenburg)
Most Awarded All Gunns Blazing in the World in 2014
1 Volvo Trucks, ‘Live Test Series’, Forsman & Bodenfors (Gothenburg)
2 ABTO/Brazilian Organisation of Organ Transplant, ‘Bentley Burial’, Leo Burnett Tailor Made (São Paulo)
3 Honda Internavi, ‘Sound of Honda – Ayrton Senna 1989’, Dentsu (Tokyo)
Most Awarded Campaign Across All Gunn Report Media in 2014
1 Honda Internavi, ‘Sound of Honda – Ayrton Senna 1989’, Dentsu (Tokyo)
2 Harvey Nichols Christmas, ‘Sorry I Spent It On Myself’, adam&eveDDB (London)
3 Volvo Trucks, ‘Live Test Series’, Forsman & Bodenfors (Gothenburg)
Most Awarded Agencies in the World in 2014
1 Forsman & Bodenfors (Gothenburg)
2 Dentsu (Tokyo)
3 adam&eveDDB (London)
Most Awarded Agencies in Digital in the World in 2014
1 Forsman & Bodenfors (Gothenburg)
2 Dentsu (Tokyo)
3 Clemenger BBDO (Sydney & Melbourne)
Most Awarded Networks in the World in 2014
1 BBDO
2 DDB
3 Leo Burnett
Most Awarded Countries in the World 2014
1 US
2 UK
3 Brazil
Most Awarded Advertisers in the World in 2014
1 Volvo
2 Volkswagen
3 Honda
Most Awarded Production Companies in the World in 2014
1 MJZ (Los Angeles, London, New York)
2 Folke Film (Stockholm)
3 Outsider (London)
Most Awarded Directors in the World in 2014
1 Andreas Nilsson (Sweden)
2 James Rouse (UK)
3 Steve Ayson (Australia, US, Italy)
Donald Gunn, основачот на Gunn Report, по повод овогодишното објавување на извештајот изјави: “Креативноста може да се мери со наградите. Ги анализиравме најзначајните доделувања на награди за креативците ширум светот како би имале увид и како би погледнале какви се коментарите и какво е рангирањето. Ова се корисни податоци за огласувачката индустрија која константно се развива како би се постигнале уште поголеми висини“