• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

LAQO и Bruketa&Žinić&Grey го претставија Музејот на застареното осигурување во метаверзумот

15/03/2023
in Digital, Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пополнувајте бескрајни формулари или вечно чекајте ред на шалтер :)

Првиот хрватски бренд на 100-отстотно дигитално осигурување, LAQO, од неодамна е присутен и во метаверзумот – интернет просторот на виртуелната реалност со нова димензија на корисничко искуство. Со цел малку да се пошегуваат со конкуренцијата, LAQO и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey, со помош на Rezolut, го создадоа Музејот на осигурувањето на LAQO во метаверзумот, прв од ваков вид во светот.

р е к л а м а

Во него корисниците можат да ги искусат осигурителните практики кои благодарение на LAQO осигурувањето сега се дел од музејот. Таму можете, на пример, да пополнувате бескрајни формулари или да чекате вечно на ред на шалтер додека не се врати службеничката од ручек. Ако одлучите, пак, да го земете вашето осигурување преку дигитален пат, музејот нуди пристап до веб-страницата на LAQO, каде што можете да видите колку емисии на CO2 сте заштедиле благодарение на таа одлука.

Музејот на осигурувањето на LAQO се наоѓа на метаверзумската платформа Decentraland наменета за размена, тргување и промоција на виртуелни предмети помеѓу корисниците. Таа комбинира виртуелна и проширена реалност и се заснова на блокчејн технологија која им овозможува на корисниците да купуваат предмети со криптовалути.

Главна карактеристика на Decentraland е децентрализираноста, што значи дека платформата е во сопственост и управувана од самите корисници. Како трговски простор, таa претставува и место за промоција на брендови и компании кои таму наоѓаат бројни начини да ја подобрат својата позиција на пазарот и да создадат препознатливост.

Со влегувањето во виртуелниот свет на метаверзумот, Кроација осигурување со својот бренд LAQO, првата хрватска 100-отстотно дигитална осигурителна и технолошка иновација, продолжува да го води осигурителниот пазар со иновации во дигиталниот свет.

„Од самиот почеток, LAQO континуирано работи на зајакнување на својот дигитален идентитет преку бројни иновации. Сега влеговме во метаверзумот и стоиме покрај технолошки најнапредните компании како први од нашата област. Иновативноста е во сржта на брендот, а тоа го покажуваат и проектите кои досега успешно ги реализиравме – програмата LaqoPrevent, која придонесува за зголемување на безбедноста во сообраќајот и намалување на емисијата на CO2 при возење, како и плаќање со криптовалути. Можеби не знаеме како ќе изгледа иднината, но подготвени сме за неа“ – изјави Ана Зовко, директор на Секторот за дигитален развој на Кроација осигурување.

Зборувајќи за перспективите на метаверзумот на презентацијата на Музејот, Давор Брукета, креативен директор на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey, посочи: „Во изминатите години метаверзумот беше во фокусот на јавноста, која премногу нестрпливо очекуваше нереални случувања во развојот на платформи и хардвер. Сега јавноста се занимава со ботови со вештачка интелигенција, додека глобалните технолошки компании продолжуваат да инвестираат многу во метаверзумот. Иако Музејот на осигурување на Decentraland е првенствено комуникациски мотив, шега со која сакаме да истакнеме дека некои осигурителни практики имаат свое место во историјата, LAQO трајно се смести во метаверзумот и има намера да ја искористи секоја можност што овој канал ќе ја отвори во иднина. Таму им се придружи на стотици светски брендови кои експериментираат со новата димензија на дигиталната социјализација и сите нејзини ефекти врз бизнисот, општеството и поединеците“.

Кроација осигурување, како дигитален и пазарен лидер, континуирано води со промени на осигурителниот пазар. Зачекорувањето во метаверзумот е само една од дигиталните иницијативи на Кроација осигурување, која во последните три години инвестираше повеќе од 250 милиони куни (32,7 милиони евра) во дигитализирање на сопствениот бизнис и зголемување на нивото на дигитално знаење во осигурителната индустрија.

„Ние во Кроација осигурување гледаме можност во новите технологии. За нас, метаверзумот е уште една област каде што ги поместуваме границите на осигурителниот свет. Во последните три години инвестиравме повеќе од четири милиони куни во развојот на знаењето преку соработка со факултети, високообразовни институции и поддршка на бројни професионални проекти. Нашиот постдипломски специјалистички курс во соработка со Факултетот за електротехника и компјутерски науки ја запиша својата трета генерација и е отворен за сите на пазарот. Двојно го зголемивме бројот на вработени во ИТ и дигиталните оддели, а преку посебни развојни програми вработуваме и млади ИТ практиканти. Нашите дигитални проекти освојуваат награди и постигнуваат одлични резултати. Ние соработуваме со водечки домашни и меѓународни провајдери на технологија за врвни решенија за клиентите. Наша одговорност е да ја разбереме иднината и да се подготвиме за неа според очекувањата и потребите на нашите корисници. Од 2020 година до денес инвестиравме повеќе од 250 милиони куни во дигитализацијата на бизнисот, а годинава ќе продолжиме со инвестиции со дополнителни 100 милиони куни“ – заклучува Давор Томашковиќ, претседател на Управниот одбор на Кроација осигурување.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.