• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Драшко Рогановиќ – извршен директор во MPG Solutions

05/02/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денеска на М365 имаме задоволство да го интервјуираме Г-дин Драшко Рогановиќ, извршен директор во една од најголемите BTL агенциски мрежи во регионот – MPG Solutions, долгогодишен прв човек во MPG Белград и од почетокот на годинава, нов раководител на тимот на MPG Скопје. Македонската маркетинг јавност добро го познава и по неговата долгогодишна кариера како прв човек на Идеа Плус Скопје во периодот 1996-2007 год. Повеќе за агенцијата која ја предводи, за неговите погледи во развојот на маркетинг индустријата и посебно BTL сегментот, во интервјуто во продолжение.

drasko1
Драшко Рогановиќ

M365:Кој е Драшко Рогановиќ приватно и деловно ?

Драшко Рогановиќ: Неодамна излезе книга од Иван Токин, колумнист што многу го сакам, која се вика “Најнормалниот човек во светот”. Штом го слушнав насловот помислив дека јас така се чувствувам и приватно и деловно. Тоа дека некои работи се и приватни и деловни е нешто што ме следи од кога почнав да работам и тука и Скопје има своја значителна улога. Моето деловно созревање, усовршување, првите успеси и исклучителни пријателства се поврзани со ИДЕА Плус Скопје и десетгодишна соработка со Иво Лауренчиќ кој постојано веруваше во мене и од кого многу научив. Заедно со другите колеги се дружевме колку и што работевме и тоа е исклучително значаен дел од мојот живот. На чело на МПГ Белград сум од 2007. година, но бев присутен и во Скопје, ги следев случувањата и одржував пријателства. Функцијата на директор на МПГ Скопје ја превземав кон крајот на минатата година и се надевам дека можам да дадам придонес и во нејзиниот развој во периодот што претстои.

р е к л а м а

M365: MPG е една од најголемите BTL агенции во регионот, присутна со своја канцеларија и во Скопје. Кои се услуги ги нудите на Вашите клиенти?

Драшко Рогановиќ: Тоа се воглавно услуги во три главни сегменти – активности за унапредување на продажбата, осмислување и организација на настани и дигитални комуникации. Она што ги спојува овие три вида на комуникации е директен контакт со луѓето на коишто им се обраќаме. Во се што работиме сакаме да влијаеме така што создаваме незаборавни искуства. Посегментирано тие активности би биле промотивни активности на продажни места, лојалти програми, мистери шопинг, конципирање и реализација на наградни игри, осмислување и продукција на ПОС материјали, осмислување и организирање на јавни и деловни настани како и различни активности од областа на дигиталните комуникации. Ние силно веруваме во моќта на непосредна комуникација, во трајно влијание на непосредните искуства, во животот.

M365:Кои се главните бенефити за компаниите и агенциите од соработката со MPG Solutions?

Драшко Рогановиќ: Тие бенефити се многу конкретни – конкретни податоци за остварена продажба, број на контакти, влијание кое е извршено низ комуникација и задоволство од таа комуникација, пренесени информации или создадени чувства, но и постојано ослушнување на потребите и мислењата на потрошувачите. На пример, при лансирање на нов производ нема подобар канал за неговото претставување од тоа на луѓето да им се пружи шанса да стапат во интеракција со него. Ние имаме големо искуство во осмислување и реализација на програми кои производите и услугите ги претставуваат на најдобар можен начин. Конкретни резултати со обезбедени и квалитет и квантитет, тоа е она што ние го овозможуваме.

M365: Кои се Вашите главни клиенти на регионално и локално ниво?

Драшко Рогановиќ: Проктер и Гембл, Кока-Кола, Нестле, Самсунг, Ситроен, Ред Бул, Вип Мобиле, Бимилк, Атлантик група, Колид… Постојат и некои големи клиенти кои не сакаат да се спомнуваат, но имаме значителна соработка во сите земји кадешто работиме. Секако на различни пазари имаме и различно портфолио на клиенти, меѓутоа искуствата, стандардите и главните принципи на делување се слични. Во Македонија сметаме дека постои потенцијал за зголемување на соработка и со постоечки и со нови клиенти и ќе се обидеме со резултати, креативност и врвен квалитет да докажеме дека секогаш постои начин да се остваруваат уште подобри резултати. Освен со директни клиенти, соработуваме и со други агенции и се надевам дека и тој сегмент ќе се зајакне и дека, доколку соработуваме, тоа на сите ќе ни биде од корист.

M365: Кој е Вашиот главен совет за бизнисите: Зошто тие би требало своите буџети за ATL активности да ги пренасочат во БТЛ активности ?

Драшко Рогановиќ: Дали повеќе на потрошувачот ќе влијае да проба ново, добро чоколадо или да гледа билборд со него? Или, колку долга треба да е реклама којашто ќе ги претстави функциите на најновиот телефон или тарифен пакет?
Да не зборуваме за тоа колку чини да бидеме сигурни дека потрошувачот воопшто ќе ја види или да се подготви и лансира медиумска кампања. Главната предност на БТЛ е што дава конкретни, мерливи резултати, директно влијае на продажбата и што не постои медиум кој може да го надмине живиот збор и живиот човек. Освен тоа БТЛ е поле на кое денес на најдобар начин може да се изрази креативност. Доколку го гледате присуството на брендовите на фејсбук ќе заклучите дека на луѓето им е далеку поинтересно да гледаат различни, всушност, БТЛ активности, од платени реклами колку и да се интересни. При тоа имиџот и свесноста се изградуваат на ненаметлив начин приспособен кон целната група. Понатака, не можете да снимите посебен спот за машки гледачи, а посебен за женски, а за некои посуптилни сегментации на целната група да не зборуваме. Во БТЛ тоа е возможно, а при тоа не чини дополнителни пари. Доволна е добро осмислена и приспособена комуникација.
На кратко – конкретни ефекти, флексибилност, креативност, брзина.

M365:Како го оценувате развојот на маркетинг индустријата во Македонија споредено со развојот во другите земји од регионот каде што функционира MPG Solutions?

Драшко Рогановиќ: Доколку зборуваме за квалитетот, креативноста и способноста на луѓето не гледам разлики. Главната разлика е во тоа што помала големина на пазар диктира поограничени буџети. Поради тоа за продукциски буџети во Македонија нема премногу простор бидејќи би биле преголеми во однос на медиумските. Доста интернационални компании се присутни преку дистрибутери, а интернационалните компании секогаш беа тие кои ги подигнуваа стандардите и вложуваа во маркетиншки комуникации повеќе од домашните. Би ми било многу мило да видам повекје домашни компании со квалитетни производи да го искористат својот потенцијал и обрнат поголемо внимание кон дизајнот на производи и амбалажа, но и во комуникација со потрошувачите. Постојат многу луѓе во Македонија што би можеле да им помогнат во тоа. Така ќе можат да опстојат на домашниот пазар, но и да се прошират на други пазари!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.