Креативците од ширум светот веќе можат да го регистрираат своето учество за овогодишното издание на конференцијата Adobe MAX на американската компанија за креативен софтвер Adobe.
Иако настанот традиционално се одржуваше зад затворени врати, компанијата забележа огромен успех во виртуелното одржување на конференцијата за време на пандемијата. Минатата година, Adobe одлучи да прифати хибриден модел, така што заинтересираните креативци можат да учествуваат на конференцијата со физичко присуство или од удобноста на нивниот дом на другиот крај на светот.
Оваа година, конференцијата Adobe MAX ќе се одржува од 10 до 12 октомври. Настанот ќе се фокусира на најновите трендови и иновации во области како што се тродимензионалното творештво; креативноста и дизајнот во бизнисот; цртањето, сликањето и илустрацијата; графичкиот дизајн; фотографијата; социјалните медиуми и дигиталниот маркетинг; видео и аудио продукцијата и многу повеќе.
Раните пропусници за целосната конференција со физичко присуство во Лос Анџелес се продаваат по цена од 1.495 американски долари, што е 400 долари поевтино отколку кога би купиле билет во деновите пред настанот. Оваа опција носи пристап до преку 200 сесии во живо и онлајн, до три работилници и една фото-прошетка, влез во павилјонот на Adobe MAX и вклучува лесни оброци и освежување.
Онлајн изданието на конференцијата, од друга страна, е бесплатно за учество и ќе им посака добредојде на посетителите на преку 50 онлајн сесии организирани на 10 и 11 октомври, заедно со клучни белешки, технолошки увиди и презентации за најновите ажурирања на Adobe Creative Cloud.
Повеќе информации за учество на конференцијата се достапни на следниот линк.