Во пресрет на 16-то издание на регионалната конференција Weekend Media Festival, голем број фанови се собраа во ресторанот But во центарот на Загреб за да се загреат за новото издание на фестивалот, кое и оваа година, од 21 до 24 септември, во Ровињ ќе го собере и презентира најдоброто од локалната и регионалната комуникациска, маркетиншка, медиска и креативна индустрија. Многу познати и помалку познати лица го поддржаа новото издание на Weekend во опуштена атмосфера, а меѓу нив беа Ида Престер, Bizzo, Андреа Андраси, Антонија Блаќе, Петар Стефаниќ, Дражен Орешчанин, Дамјан Рудеж и многу други.
„Нашата цел е да инспирираме промени, да поттикнеме иновации и да ги поврземе луѓето. Weekend Media Festival е место каде се раѓаат и разменуваат идеи, се остваруваат соработки и се стекнуваат нови знаења. Отвораме простор за дијалог и развој на нови перспективи. Така, на Weekend.16, нè очекува внимателно осмислена програма која опфаќа различни аспекти од комуникациската и маркетинг индустријата, како и технологијата и креативноста. Најважно е публиката да почувствува дека сме водени од страста за она што го работиме и дека од година во година се стремиме да создаваме сè посодржајни фестивалски програми“ – посочи Томо Рицов, директор на Weekend Media Festival.
Овогодинешната програма на Weekend ги скенира актуелностите од маркетингот, комуникациите, медиумите, креативната, гејминг и ИТ индустрија, како и психологијата и уметноста и останува епицентар на нови идеи и жешки трендови. Програмата, осмислена да воодушеви, инспирира и поттикне акција, оваа година е побогата за нешто сосема ново. Weekend Media Festival уште од своето прво издание излегува од рамките, секогаш растејќи и проширувајќи се во нови области. Слушајќи ги потребите на пазарот во изминатите неколку години, Weekend во своето 16-то издание ќе се прошири и во областа на човечките ресурси.
Така, од 21 до 24 септември, во рамките на Weekend.16 ќе се одржи и првиот HR.Weekend – наменет за сите HR професионалци, менаџери за човечки ресурси, работодавачи и претставници на компаниите, како и сите заинтересирани за развој и примена на иновативни стратегии во управувањето со човечките ресурси. Една од вистинските ѕвезди на првиот HR.Weekend е д-р Николаос Димитриадис, директор и ко-основач на водечката компанија во областа на невронауката, Trizma Neura, која ги поврзува невронауката и човечкото однесување со областа на маркетингот, комуникациите, лидерството и образованието.
Но, кој доаѓа на Weekend.16?
„Жижек повторно вети дека ќе дојде“ е насловот на панелот на угледниот словенечки филозоф Славој Жижек, кој тврди дека оваа година дефинитивно ќе биде во Ровињ на крајот на септември и на Weekend.16 ќе зборува за сите предизвици на денешното општество. Покрај необичниот филозоф, посетителите од целиот регион ќе имаат можност да слушнат и предавања на светски познати имиња како Кишоре Махбубанија, поранешен претседател на Советот за безбедност на ОН, дипломат, интелектуалец и автор познат по своите анализи за меѓународните односи и геополитиката, кој ќе открие во истоимениот панел „Дали Западот (се) изгуби?“. Тања Голешиќ, извршен директор на канадската модна компанија Mackage и една од најмоќните жени во светот на луксузната мода, од прва рака ќе го приближи светот на луксузот. Покрај нив, на публиката ќе ѝ откријат интересни факти за своите индустрии уште и: Каи-Маркус Таслер, германски експерт во областа на надворешното огласување, Мунавар Ахмед, експерт за човечки ресурси кој е партнер во компанијата Oliver Wyman и гостин-предавач во Стенфорд, Јан Граруп, наградуван дански воен фоторепортер, и Дејвид Силверман, продуцент на глобално популарната анимирана серија The Simpsons.
Сите новости за фестивалот може да се следат на официјалниот веб-сајт, како и преку официјалните профили на Инстаграм и Фејсбук.