Spotify ќе биде првата аудио платформа која ќе биде интегрирана директно во производите и креативните решенија на агенциската групација WPP
WPP и Spotify го соопштија склучувањето на глобално стратешко партнерство кое ќе им овозможи на WPP да им нуди на своите клиенти ран пристап до иновативните огласувачки производи на Spotify, податоци од прва рака и креативни начини да допрат до ангажирана публика во голем размер.
Како дел од партнерството, Spotify ќе стане првата дигитална аудио платформа која ќе биде директно интегрирана во производите и креативните решенија на WPP. Тоа ќе вклучува истражување во соработка со платформата за аналитика Choreograph. Како дел од ова уникатно партнерство, WPP ќе се обиде да го користи Spotify за да развие интеграции кои обезбедуваат увид во податоци од прва рака на Spotify, со цел да им помогнат на клиентите да ги разберат слушачките навики на корисниците – така овозможувајќи покреативни и ефективни стратегии за дигитално аудио огласување.
WPP ќе работи со Spotify за да испорача идејно лидерство на пазарот и програми за обука за своите вработени и клиенти кои се фокусираат на дигиталната аудио креативност и иновативните огласувачко производи на Spotify. Тимовите и клиентите на WPP исто така ќе имаат корист од раниот пристап до истражувањето за „невро-увиди“ на Spotify фокусирано на трендовите и навиките на публиката.
Еден од првите резултати од партнерството е специфична верзија на студијата Sonic Science на Spotify, спроведена во соработка со агенцијата WPP Mindshare, која ја објаснува врската помеѓу Spotify, дигиталните аудио реклами и слушателите. Работејќи со истражувачката компанија Neuro-Insight, Spotify ја рекреираше својата студија Sonic Science Volume 1 користејќи аудио реклами од клиентите на WPP за да истражи како нивните реклами предизвикуваат ангажираност, емоционален интензитет, меморија и многу повеќе. Некои од главните заклучоци на истражувањето се:
– Посветена публика: Spotify постојано поттикнува повисоки нивоа на ангажман наспроти други медиумски формати како визуелни медиуми (+24%), други аудио медиуми (+27%) и социјални медиуми (+38%), со раст на бројките од студијата на Spotify од 2021 година.
– Зголемен ангажман со реклами: Истражувањето открило дека слушателите биле повеќе ангажирани со рекламите од клиентите на WPP во оваа студија отколку во студијата од 2021 година, со зголемување од 17% на трансферот на ангажман со реклами кога слушателите преминувале од слушање музика или поткасти на аудио реклама од клиент на WPP.
– Силен ангажман во контекст на музика и поткасти: Студијата покажала дека ангажманот со реклами останува висок кај слушателите без разлика дали слушаат музика (+29%) или поткасти (+36%).
Дополнителни увиди од студијата Sonic Science, како и совети за огласувачите за тоа како да започнат со употребата на дигитални аудио реклами, може да се најдат на следниот линк.