Продолжувајќи со организациското преструктуирање по неодамнешното репозиционирање на пазарот од стратешко-креативна во примарно дигитална агенција, Degordian донесе стратешка одлука да им овозможи на сите свои единици да се позиционираат како подбрендови под капата на нивниот добро познат и пазарно-етаблиран бренд. Првопретставениот подбренд е Builtt – агенција за развој!
Кои се Builtt?
Builtt е развојната агенција на Degordian, како и нивниот оддел за дигитална продукција, кој на почетокот на оваа година беше значително зајакнат со преземањето на српската компанија за е-трговија Shopycode. Ова спојување резултираше со многу силен IT играч на пазарот специјализиран во три области: е-трговија, развој на веб-сајтови и развој на производи.
Секторот за дигитална продукција, и покрај светската криза во ИТ светот, годинава оствари раст од 31% во однос на минатата година, за што многу придонесе и самата аквизиција. Со создавање на spin-off бренд, овој оддел ќе може дополнително да се специјализира и да се фокусира на остварување на својата визија: да биде најдобар “dev shop” во светот.
Која област на услуги ги покрива Builtt?
Со овој потег, дигиталната продукција на Degordian ќе има можност посилно да се позиционира на пазарот како лидер специјализиран во трите области на развој, а во исто време ќе работи под чадорот на Degordian, што им дава кредибилитет бидејќи се работи за агенција која делува на регионалниот пазар речиси 15 години.
Кога зборуваме за трите вертикали на Builtt – е-трговија, развој на веб-сајтови и развој на производи, експертизата е несомнена. Имено, Degordian има свој оддел за развој кој е специјализиран за креирање веб-страници и производи, а потврда дека прават успешни дигитални производи може да се најде на пример во нивниот Stethoscope – алатка за истражување на задоволството и ангажираноста на вработените и еден од најбрзо растечките стартапи. Од друга страна, со стекнувањето на Shopycode, компанија која својата експертиза ја насочи кон е-трговија, поточно Shopify решенијата, се зајакна и третата вертикала, а Builtt се состои од тесно специјализирани експерти токму во тие три области, со што на своите партнери можат да им понудат највисок квалитет на услуги и решенија.
Притоа, важно е да се истакне дека секоја од споменатите вертикали содржи збир на услуги кои на клиентот му обезбедуваат целосна услуга: стратегија, развој, дизајн, скалирање и поддршка. Тоа значи дека со развојот на инфраструктурата на веб-продавницата, веб-локацијата или самиот дигитален производ, клиентот може да очекува стратешки пристап кон целиот проект што има смисла за нивниот бизнис, готов output подготвен за лансирање, интеграција со алатки како Google Analytics за следење резултати и, се разбира, поддршка за оптимизација и одржување, односно покривање на целокупниот процес од почетокот до крајот на проектот со помош на тим од проект менаџери и акаунт менаџери.
Како настанало името Builtt?
Факт е дека луѓето вработени во единицата за дигитална продукција навистина нешто градат секој ден. Со комбинирање на различни области на експертиза, тие градат дигитални решенија, а дигиталните решенија го градат и подобруваат бизнисот и приказната на нивните клиенти.
Во логото продолжи употребата на истиот концепт – во дигиталниот свет основна единица на градба е пикселот, па затоа логото има истакнат пиксел за да го направи името јасно и преку вербалниот израз и преку визуелниот идентитет.
Што значи ова за Degordian?
Регионалната агенција Degordian продолжува да делува како „чадор“ за сите свои подбрендови. Builtt е само првиот што доби сопствен подбрендинг, а нивното портфолио на услуги вклучува и брендирање на работодавачи, бренд комуникација и перформанс маркетинг. Секој од овие оддели, или услуги, ќе добие свое брендирање во иднина.
Со ова, секој оддел ќе добие свое позиционирање и полесно ќе се етаблира на регионалниот и глобалниот пазар како тесно специјализиран во својата област, додека Degordian, како нивен матичен бренд, ќе продолжи да ја пренесува пораката дека пристапот на нивните под-брендовите е заснован на максимата „дигиталното на прво место“, дека нивната цел е да го доведат секој бизнис на повисоко ниво, а нивните клиенти можат да добијат целосен пристап и услуги преку меѓусебна соработка на под-брендовите, како и досега.