Овие 15 експерти ќе бидат мостот што ќе го поврзе натпреварот со натпреварувачите и со тоа ќе придонесе за неговото континуирано усовршување во однос на голем број теми.
По претходното издание, кое на големиот натпревар на креативната индустрија, покрај нов изглед, донесе и нов натпреварувачки концепт, BalCannes продолжува да се развива во служба на истакнување на креативниот потенцијал на регионот. Во пресрет на новата сезона формиран е Стручен совет на BalCannes – советодавно тело кое ќе дејствува во фазата на планирање и организација на натпреварот, а негова примарна задача ќе биде да учествува во континуираното усогласување на BalCannes со потребите на индустријата и пазарите на земјите-учеснички (Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија).
Составот на Стручниот совет на натпреварот ќе го составуваат претставници на трите најдобро рангирани агенции во секоја земја-конкурент на BalCannes во тековната година. Во согласност со одличните резултати во 2023 година, тој е составен од следниве членови: Елена Божинова (IDEA Plus 360° Communications, Македонија), Давор Брукета (Bruketa&Žinić&Grey, Хрватска), Дамир Циглар (Imago Ogilvy, Хрватска), Јурица Чорлука (Señor, Хрватска), Илинка Црвенковска (New Moment New Ideas Company Skopje, Македонија), Александра Дилевска (Publicis Skopje, Македонија), Сашо Димитриевски (Pristop, Словенија), Бојан Хаџихалиловиќ (Fabrika Sarajevo, Босна и Херцеговина), Ѓорѓе Јанковиќ (FRIDAY FINALLY, Србија), Ејуб Кучук (MITA Group, Босна и Херцеговина), Наташа Митровиќ (Why Not, Србија), Харис Мујановиќ (Via Media, Босна и Херцеговина), Марко Вичиќ (Futura DDB, Словенија), Иван Живковиќ (Pioniri Communications, Србија), Дино Жупанчиќ (Agencija 101, Словенија).
Членовите на Советот ќе учествуваат во дискусии на следните теми: групи и категории во рамките на натпреварот, временска рамка, жирирање, како и други активности поврзани со осмислувањето и спроведувањето на натпреварот.
„Овие експерти, кои се докажале како најдобри во регионот, ќе бидат дел од клучните фази на планирањето и за 2024 година, кога BalCannes уште еднаш ќе го претстави креативниот мозаик на овие простори – и ќе ги прослави само најдобрите“ – рече Јелена Фишкуш, член на Организацискиот одбор на натпреварот.
Да потсетиме, за прв пат оваа година познатиот регионален натпревар за креативност се одржа во рамки на Деновите на комуникациите, а по прогласувањето на победниците на свечената сцена во Ровињ, следеше и објавувањето на BalCannes Report. Извештајот насловен „BalCannes – Мозаик на креативноста“ опфати голем број регионални рангирања со податоци за најдобрите проекти, огласувачи и агенции во регионот, но и во рамките на натпреварувачките земји.
Повеќе информации, како и детали за отворањето на пријавите за новото издание на натпреварот – каде што уште еднаш ќе може да се освои златна, сребрена или бронзена награда и да му се покаже на регионот квалитетот на сопствените проекти – на следниот линк.