Британскиот провајдер на оптички интернет CityFibre ја лансираше својата втора интегрирана кампања, нагласувајќи го товарот од користење на неоптичка интернет конекција во 2023 година.
Централниот спот на кампањата го драматизира чувството на потрошувачите да имаат несигурна и бавна интернет врска. Креативниот концепт прикажува четиричлено семејство, сите со џиновски черупки од полжави на нивниот грб, кои секојдневно се мачат да ги извршуваат своите секојдневни активности во домот. Черупките во случајот претставуваат хумористична метафора за неудобноста што ја носи спориот интернет.
Пораката на кампањата е „Snail No More“ („Немојте повеќе да бидете полжави“), нудејќи им го спасот на потрошувачите со надградување на нивниот интернет преку мрежата на CityFibre, која моментално се шири во 8 милиони домаќинства низ Обединетото Кралство.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција New Commercial Arts и продукциската куќа Rogue Films.