• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ја продал компанијата за 40 милиони долари и започнал нов бизнис во САД: Виктор Марохниќ за храбрите деловни одлуки во SoMoCast

19/10/2023
in Digital, Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Виктор Марохниќ веќе 13 години живее во Њујорк, а во четвртата епизода на SoMoCast открива како одлучил да ја продаде својата успешна компанија и да започне нов бизнис, советувајќи ги сите кои размислуваат во иста насока.

Во четвртата епизода на SoMoCast, Никола Врдољак му беше домаќин на Виктор Марохниќ, кој поминал 16 години во агенцијата FIVE која што тој ја основал, а моментално е на чело на компанијата 57hours – платформа за спортови на отворено.

р е к л а м а

Виктор во последните 13 години живее во Њујорк, а за сите оние кои размислуваат за работа во Америка, сподели како ја започнал својата кариера на друг континент. Се започнало со еден познаник кога во Словенија запознал човек од Америка кој му помогнал дополнително да ја прошири мрежата на луѓе на кои што на крајот им ја претставил својата идеја. Клучната работа, посочува Марохниќ, е дека ако човек има добра идеја или добар производ и луѓето ја увидат вредноста на тоа, може веднаш да работат. Со задоволство ќе помогнат во контактите и ќе го направат „воведниот дел“ во успешниот бизнис.

Компанијата 57hours е фокусирана на авантуристички спортови – веб-страницата 57hours.com им нуди на луѓето искусни локални водичи и спортски тури на популарни локации низ светот. Тие работат со локални планинарски водичи или инструктори кои ги запознаваат луѓето со одредени спортови, техники, патеки и слично. Што се однесува до целната публика, Марохниќ посочува дека моментално тоа се луѓе кои можеби се малку понапред со времето, но дека тоа во иднина ќе бидат сите. „Планинарењето во Хрватска отсекогаш било за постарата популација. Но, сега во Хрватска, како во Америка, одиш на Сљеме [планински врв над Загреб] и има многу млади луѓе од 25 до 30 години. Луѓето сфатија дека сакаат да бидат малку повеќе во природа, да се оддалечат од интернетот, мобилните телефони и да поминат некое време со пријателите, дека тоа многу повеќе ги исполнува. Мислам дека луѓето почнуваат да го сфаќаат тоа. Како што луѓето се свртеа кон медитација, така е и со ова“ – објаснува тој.

Тој ја објаснува деловната стратегија на компанијата како класична стратегија каде што компанијата го „зема“ постоечкиот пазар, го подобрува корисничкото искуство и на тој начин го „освојува“ целиот пазар, а она што ги разликува од агенциите е тоа што платформата 57hours е отворена, т.е. секој може да ги побара нивните услуги.

Резервирањето дестинации и спортски инструктори, посочува Марохниќ, е толку едноставна и очигледна идеја, но она што го разликува 57hours од другите платформи кои нудат слични услуги е тоа што тие ја засноваа својата работа на знаење како да се направи дигитален производ, како да се направи добро корисничко искуство, маркетинг на перформанси и од тоа направија своја сопствена приказна.

Но, што им претставува предизвик?

„Тоа не е производ што можеш бесконечно да го „скејлираш“. Сега, на пример, Исланд ни оди супер и сега само скејлираме. Често откриваме победничка дестинација, но многу брзо го достигнуваме лимитот. Или имаме ограничувања во бројот на денови, бројот на локални водичи и потоа, за да растеме, треба да го намалиме бројот на локации и тоа е предизвик. Сега имаме проблем на Facebook што не можеме да прикажеме повеќе од 200 кампањи во исто време. Никој нема таков проблем. Сега треба да префрлиме одреден буџет и потоа ќе ни ја отклучат можноста за повеќе. Никој нема 200 кампањи за 200 различни производи“ – наведува Марохниќ.

Тој се осврна и на употребата на вештачката интелигенција во развојот на софтвер, на кој што се базира 57hours. Тој смета дека вештачката интелигенција не може да ги замени програмерите, туку само да ги забрза и олесни процесите. Една од работите што секако ја одбележа неговата кариера е продажбата на Five, која веќе беше глобално признаена, а аквизицијата од британска софтверска компанија беше завршена во рекордно време.

Како успеал да ја продаде компанијата за 40 милиони американски долари и да започне нов бизнис, какви чекори треба да се преземат пред тоа и што ги советува сите што сакаат да се обидат во бизнисот во странство, погледнете во четвртата епизода на SoMoCast.

Сите новости за SoMo Borac можете да ги следите преку нивниот newsletter, на официјалната веб-страница, како и на профилите на Facebook, Instagram и LinkedIn. Поткастот SoMoCast се реализира во соработка со стриминг платформата Voyo, а може да се гледа преку следните канали: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts и Google Podcasts.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.