Американскиот бренд на безалкохолни пијалаци Coca-Cola веќе еден век е тесно поврзан со ликот на Дедо Мраз, откако тој за прв пат се појави во нивните празнични реклами во 1920-те години. И овој пат, нивната нова празнична кампања се потпира на таа врска, со мноштво ликови во црвени костими.
Новиот Божиќен спот на Coca-Cola прикажува град во кој стотици Дедо Мразовци шетаат по улиците. Во текот на филмот, ги гледаме многуте Дедо Мразовци како се помагаат и се поддржуваат меѓусебе, илустрирајќи дека свет полн со Дедо Мразовци е свет полн со добрина.
Кулминацијата на спотот открива дека она што гледачите го сведочат е всушност „внатрешниот Дедо Мраз“ на луѓето додека тие изведуваат дела на великодушност и добра волја, завршувајќи со репликата: „На светот му требаат повеќе Дедо Мразовци“.
„Дедо Мраз е симбол, а поради неговата поврзаност со нас, тоа го сфативме како дозвола за да го користиме. Фокусирани сме на духовната и бихејвиористичката манифестација на Дедо Мраз повеќе од било што – она што тој го претставува во смисла на добрина, великодушност и добра волја. Откривме дека ова е доста богата асоцијација за да се искористи“ – објаснува Ислам Ел Десуки, глобален директор за креативна стратегија и содржина во The Coca-Cola Company.