• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Podravka го претстави новиот визуелен идентитет изработен од Bruketa&Žinić&Grey

16/01/2024
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Подравка го претстави својот нов визуелен идентитет и за прв пат го одвои корпоративното лого на Групацијата Подравка од производното лого на брендот Подравка. Како модерна, мултинационална компанија, Групацијата Подравка, во прехранбениот и фармацевтскиот сегмент, работи во 16 земји и ги продава своите производи на повеќе од 60 пазари.

Со цел дополнително да го зајакне своето присуство на глобалниот пазар и да го осигура и поддржи постигнувањето на стратешките цели поставени со стратегијата за деловно работење и одржливост, Подравка го редизајнираше својот визуелен идентитет.

р е к л а м а

Модернизацијата на визуелниот идентитет на Групацијата Подравка ќе овозможи постигнување на амбициозни деловни цели. Тие вклучуваат одржување на лидерските позиции на домашниот и регионалните пазари, но и зајакнување и растечки бизнис на меѓународните пазари: особено во земјите од Централна и Западна Европа, но и на другите континенти. Исто така, ќе се овозможи поедноставна и поефикасна комуникација со потрошувачите и другите засегнати страни.

Новиот визуелен идентитет, кој се заснова на елементот срце и црвената боја, ги задржува најважните и најдолготрајните елементи од претходните верзии, со што ја зачувува досегашната препознатливост и традиција на компанијата. Но, истовремено е прилагоден на новото време и потребите и целите на компанијата во наредниот период.

„Со новиот визуелен идентитет сакаме да ја зголемиме нашата препознатливост на пазарите ширум светот и во исто време да го истакнеме срцето на Подравка, кое го симболизира нашиот начин на работа и нашиот однос спрема потрошувачите, вработените и заедницата. На овој начин добивме модерен визуелен израз кој низ срцето на Подравка јасно ја истакнува поврзаноста со вредностите кои Подравка ги негува повеќе од 75 години. Затоа, верувам дека нашето ново лого останува препознатливо за сегашните потрошувачи, но и привлечно за оние кои допрва ќе станат тоа. Особено ми е драго што сите елементи на новото лого, кое ќе стои на задната страна на секој наш производ – производ на хрватската индустрија, се дизајнирани од хрватски дизајнери и типографи, на кои би сакала да им се заблагодарам за соработката“ – рече Мартина Далиќ, претседател на Управниот одбор на Подравка, додавајќи дека акцентот на новото лого на Групацијата Подравка овозможува појасна корпоративна комуникација и појасна диференцијација на производните брендови и компаниите.

„Тоа ќе биде и платформа преку која ќе можеме силно да ја развиеме заедничката култура и припадност кон Групацијата Подравка на бројни трговски и производствени компании кои Подравка ги поседува ширум светот, како во прехранбениот, така и во фармацевтскиот сегмент“ – заклучи Далиќ.

Ако се погледне историјата на Подравка, од самиот почеток била препозната потребата за визуелниот идентитет на компанијата да се развива и приспособува, како во контекст на самиот развој на бизнисот, така и на времето и актуелните трендови. Визуелниот идентитет што се користи во последните години наметнува, со развојот на пазарот и новите комуникациски канали, сè повеќе ограничувања. Поради фиксираните форми и пропорции помеѓу рамката и буквите на логото, неговата адекватна примена е тешка, понекогаш дури и невозможна. Со цел да се обезбеди модерен, применлив визуелен идентитет, Подравка ангажираше локални експерти. Визуелниот идентитет го креираше светски познатата хрватска агенција Bruketa&Žinić&Grey, додека типографијата ја дизајнираше светски познатиот експерт за типографија, Марко Храстовец од Вараждин.

„Новиот визуелен идентитет се заснова на ревизија на претходното лого и отворање простор за нови деловни исчекори на компанијата. Новото решение го „ослободува“ препознатливиот срцев знак од фиксираните централни позиции на комплицираната подлога и станува независен елемент со можност за различни апликации, при што самото срце е дискретно корегирано. Во некои апликации, логото сега е поедноставено и формира помодерна, почиста позадина. Новото решение е пофлексибилно и погодно за различни апликации, особено во комуникацијата. Промената е можеби највидлива во името на компанијата, кое веќе не се пишува со големи букви, а развиена е и нова типографија „Podravka sans“, која исто така е комбинација на модерно писмо и богата и сензуална форма“ – коментира Давор Брукета, креативен директор и косопственик на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.

Новиот корпоративен визуелен идентитет на Групацијата Подравка се имплементира веднаш, додека првите производи со новото производно лого ќе се појават на полиците во вториот квартал од 2024 година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.