• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дојче Телеком влезе во првите 10 највредни брендови во светот

17/01/2024
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
  • Групацијата стана највредниот телекомуникациски бренд во светот и останува највреден корпоративен бренд во Европа

Како што потврди студијата „Brand Finance Global 500“ објавена денеска, Дојче Телеком е еден од највредните брендови во светот. Експертите ја рангираа Групацијата како единствена европска компанија во првите десет. Како резултат на тоа, Дојче Телеком напредуваше за две позиции во споредба со претходната година и сега се наоѓа на силното деветто место. Дојче Телеком, исто така, за прв пат стана највредниот телекомуникациски бренд во светот, победувајќи ги Verizon и AT&T во борбата за првото место. Во Европа, T останува прворангиран корпоративен бренд. Највредниот бренд во светот е Apple, којшто заврши пред Microsoft, Google и Amazon. Британскиот институт за истражување на пазарот Brand Finance денеска ја објави меѓународната студија како дел од Светскиот економски форум во Давос.

Успехот на Дојче Телеком се заснова на моментална вредност на брендот, највисока во историјата на компанијата. Според студијата, таа изнесува 73,3 милијарди американски долари. Растот во однос на претходната година (62,9 милијарди американски долари) изнесува 17 проценти. Вредноста на брендот се искачи за 84 проценти од 2020 година. Во овој период, Дојче Телеком скокна од четвртото место и стана најсилниот телекомуникациски бренд во светот.

р е к л а м а

„Успеавме да станеме еден од 10-те најсилни светски брендови. Ова е неверојатен успех за нашата компанија“, вели главниот директор за бренд на Дојче Телеком, Улрих Кленке. Нашата глобална стратегија за бренд функционира навистина добро и нашите инвестиции за создавање силен бренд се исплатуваат. Ова оди рака под рака со нашите економски и технолошки успеси во Германија, Европа и Соединетите Американски Држави и игра улога во воспоставувањето на Дојче Телеком како водечки дигитален телекомуникациски оператор“.

Корисничкото задоволство го прави брендот уште посилен

Ова значително зголемување на вредноста на брендот на Дојче Телеком, британската консултантска компанија Brand Finance го припишува на повеќе аспекти како што се позитивниот економски и технолошки развој. Групацијата продолжува да постигнува резултати преку одржливи инвестиции во квалитетот на мрежата, дигиталните технологии и корисничките услуги. Според Brand Finance, одличниот квалитет на мрежата на Дојче Телеком игра решавачка улога кога станува збор за придобивање и задржување на корисниците – како во Европа, така и во Соединетите Американски Држави. Според експертите, значителните подобрувања во клучните индикатори за брендот, како што се: иновациите, корисничките услуги, фокусот кон корисниците, исплатливоста на услугите и препораките играат клучна улога во зголемувањето на силата на брендот. Оцената на брендот се зголеми од 79 на 83 од вкупно 100 поени, што значи дека се подобри од АА+ на ААА-. Конзистентното глобално присуство на брендот му овозможи на Дојче Телеком дополнително да го зајакне својот имиџ како глобален играч. Овие фактори и високото ниво на корисничко задоволство го направија брендот уште посилен.

Brand Finance од Лондон е глобална и независна консултантска компанија за вреднување и анализа на брендови. Институтот го составува рангирањето на 500 највредни брендови во светот според вредноста на брендот во американски долари. Вредностите на брендот се пресметуваат врз основа на надоместоците за лиценца што одредена компанија треба да ги плати доколку не го поседува брендот.

Успешна глобална стратегија за бренд

Позитивниот тренд на брендот на Дојче Телеком е потврден и со други истражувања, како што е студијата на Kantar BrandZ „Највредни светски брендови“. Овие резултати го потврдуваат успехот на глобалната стратегија за бренд. Новиот слоган „Connecting your world“ е последниот елемент со кој Дојче Телеком доследно ја усогласува својата глобална стратегија за брендот Т.

Повеќе за извештајот „Brand Finance Global 500“ на www.brandfinance.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.