Како класичен американски лагер кој се пие во локалните барови, едно од омилените пива на спортските фанови и еден од најомилените огласувачи на Супер Боул, Budweiser се враќа во „Големиот натпревар“ со реклама која му оддава почит на неговото наследство како бренд кој секогаш е тука во моментите кои се важни.
Во спотот кој го одбележува нивното 46-то појавување на Супер Боул, насловен “Old School Delivery” („Стара школа на испорака“), го гледаме иконичниот коњ на Budweiser од расата Клајдесдејл, доловувајќи безвременска порака за издржливост и решителност што ги дефинира и брендот и американскиот дух.
„Budweiser е синоним за Супер Боул со децении и емитувањето за време на натпреварот продолжува да биде многу посебен момент за нашиот бренд и главен столб на нашата огласувачка стратегија. Оваа година, воодушевени сме да им испорачаме на нашите обожаватели дел од традиционалната забава за Супер Боул што ја знаат и ја сакаат од Budweiser: иконичниот коњ од расата Клајдесдејл. Знаевме дека нема подобар начин да ја покажеме постојаната посветеност на Budweiser да им испорачува на своите фанови отколку со нашите најважни личности“ – вели Кристина Пунвани, директорка за маркетинг во Budweiser USA.
Спотот се осврнува на историјата и посветеноста на брендот секогаш да испорачува – повеќе од само пиво – во моментите кои се важни. Во текот на својата 147-годишна историја, брендот Budweiser се појавувал на иконични спортски настани, им служел на оние кои храбро ја бранеле својата земја и ги поддржувал заедниците во време на катастрофа, секогаш поддржувајќи го своето наследство во американската култура и останувајќи верен на својата мисија да ги зближи луѓето со чаша пиво.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција FCB New York.